کد خبر: 380439
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۴:۳۷:۵۰
| |

در واکنش به برنامه‌ریزی عجیب لیگ جزیره برای جام حذفی؛

لیورپول بدون «کلوپ» و با «یک مشت بچه» به میدان می‌رود

یورگن کلوپ تایید کرد که به دلیل همزمان شدن دیدار برگشت مرحله چهارم جام حذفی انگلیس مقابل شروزبری با تعطیلات زمستانی لیگ جزیره، در این دیدار از هیچ‌کدام از بازیکنان تیم اول خود استفاده نخواهد کرد.

لیورپول بدون «کلوپ» و با «یک مشت بچه» به میدان می‌رود
کد خبر: 380439
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۴:۳۷:۵۰

اعتمادآنلاین| علاوه بر این، کلوپ اعلام کرد که در این بازی خود نیز روی نیمکت لیورپول نخواهد نشست و به جای وی، «نیل کریچلی» مربی تیم زیر 23 ساله‌های قرمزهای آنفیلد روی نیمکت می‌نشیند.

کریچلی در دسامبر 2019 یعنی زمانی که تیم اصلی لیورپول برای حضور در جام باشگاه‌های جهان در قطر حضور داشت، در مرحله یک چهارم جام اتحادیه انگلیس روی نیمکت این تیم نشست. لیورپول در آن دیدار پنج بر صفر مغلوب استون ویلا شد.

تعطیلات زمستانی جدید لیگ جزیره بدین معناست که آخر هفته تمام باشگاه‌ها خالی است. با حساب این تعطیلات لیورپول که با 16 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین لیگ جزیره است، پس از دیدار با ساوتهمپتون در تاریخ اول فوریه تا زمان جدال با نوریچ سیتی در 15 فوریه باید هیچ بازی نداشته باشد اما با این برنامه‌ریزی عجیب آنها سوم فوریه باید به مصاف شروزبری بروند.

کلوپ در این باره گفت: در آوریل 2019 از لیگ جزیره نامه‌ای دریافت کردیم که از ما تقاضا شده بود برای احترام به تعطیلات زمستانی، در این برهه هیچ بازی دوستانه یا رسمی را برنامه‌ریزی نکنیم. من 2 هفته پیش به بازیکنانم گفتم که تعطیلات زمستانی در پیش دارند بنابراین تیم اول در دیدار برابر شروزبری بازی نخواهد کرد زیرا آنها (لیگ برتر) نمی‌توانند با ما طوری رفتار کنند که گویی هیچ اهمیتی برای ما قائل نیستند.

وی افزود: این تصمیم به خاطر آسایش بازیکنان گرفته شد؛ آنها به استراحت نیاز دارند؛ استراحت فیزیکی و ذهنی. هدف تعطیلات زمستانی هم چیزی جز این نیست و یکباره یک تورنمنت برای ما پیش می‌آید و همه حرف‌ها در مورد استراحت را دود هوا می‌کند. این تصمیمات باید زودتر به ما اعلام شود زیرا بازیکنان خانواده دارند و برخی از ملی‌پوشان نیز با توجه به حضور در تیم های ملی خود زمان بسیار کمی برای استراحت دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها