کد خبر: 376905
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۰۹:۴۲:۲۹
| |

مهدی علی‌نژاد اعلام کرد:

جزییات پرداخت حقوق مربیان المپیکی/ از پاداش‌های قهرمانی 2018 جهان چه خبر؟

مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد میزان حقوق مربیان المپیکی و نیز پرداخت پاداش‌های مسابقات مختلف قهرمانی 2018 جهان توضیح داد.

جزییات پرداخت حقوق مربیان المپیکی/ از پاداش‌های قهرمانی 2018 جهان چه خبر؟
کد خبر: 376905
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۰۹:۴۲:۲۹

اعتمادآنلاین| مهدی علی‌نژاد در ارتباط با پاداش مسابقات قهرمانی 2018 جهان در رشته‌های مختلف که تاکنون پرداخت نشده است، اعلام کرد: به دنبال تامین منابع مالی به منظور پرداخت پاداش مسابقات رشته‌های مختلف در قهرمانی 2018 جهان هستیم و باید اذعان کنیم که در شرایط اقتصادی ویژه‌ای به سر می‌بریم که همگان از آن مطلع هستند.

وی در مورد زمان پرداخت پاداش‌های قهرمانی 2018 جهان، تصریح کرد: در حال حاضر خبری نیست و باید منتظر بمانیم. هم‌چنین باید اعلام کرد که پاداش‌ها براساس آیین‌نامه جدید پرداخت می‌شود و پیش‌نویس این آیین‌نامه آماده شده و طی روزهای آتی به منظور ارائه به وزیر ورزش و جوانان و نیز شورای معاونین ارجاع می‌شود که امیدواریم که به تصویب برسد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پرداخت پاداش حقوق به مربیان المپیکی، نیز اظهارکرد: کمیته کارشناسی در این راستا وجود دارد که با هماهنگی فدراسیون‌ها لیست مربیان هر رشته ورزشی مشخص شده و مبلغی به فدراسیون‌ها اختصاص می‌یابد که از طریق آنها مبالغ مربوطه تقسیم و توزیع خواهد شد. این فدراسیون است که تعیین می‌کند که چه رقمی را به مربیان پرداخت کند و این تقسیمات در اختیار روسای فدراسیون‌ها قرار داده شده است.

علی‌نژاد ادامه داد: سرمربیان همانند ورزشکاران به میزان پنج میلیون تومان حقوق می‌گیرند، اما در مورد مربیان قضیه فرق می‌کند و این مساله در اختیار روسای فدراسیون است.

وی اضافه کرد: به طور مثال یک رشته ورزشی دارای چهار مربی است که مبلغی برای مجموع این چهار نفر اختصاص داده می‌شود ولی رییس فدراسیون می‌تواند به یک مربی مبلغ بیشتر و به مربی دیگر مبلغ کمتری پرداخت کند، این مساله در حیطه‌ اختیار رییس فدراسیون و شناخت آن نسبت به مربیان است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد این‌که آیا پرداخت حقوق سرمربیان و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی متفاوت است یا خیر؟ گفت: حقوق در نظر گرفته شده برای رشته‌های متفاوت یکسان است، اما تعداد مربیان آنها ممکن است با یکدیگر فرق کند و براساس تعداد سهمیه‌ها این مسائل در نظر گرفته می‌شود و قرار بر این است که کمیته کارشناسی در این رابطه تشکیل جلسه داده و به جمع‌بندی نهایی برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها