کد خبر: 376572
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۳:۵۱:۲۷
| |

محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی:

تیم ملی امید هماهنگی خوبی ندارد/ شرح وظایف بازیکنان متفاوت است

محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی، با اشاره به مشکلات تیم ملی گفت: استیلی به خاطر شرایطی که در تیمش موجود است، تغییرات زیادی را ایجاد کرده و شرح وظایف هر کدام از بازیکنان نسبت به تیم باشگاهی خود فرق می‌کند و باعث شده هماهنگی خوبی در تیم ایجاد نشود.

تیم ملی امید هماهنگی خوبی ندارد/ شرح وظایف بازیکنان متفاوت است
کد خبر: 376572
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۳:۵۱:۲۷

اعتمادآنلاین| محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی، درباره دیدار تیم‌ ملی امید ایران و ازبکستان در انتخابی المپیک گفت: بازی در مجموع پایاپای و متعادل بود. موقعیت‌هایی که نصیب تیم ما شد به مراتب بهتر از تیم حریف بود اما هنوز در بحث هماهنگی و انجام یکسری کارهای تاکتیکی یک مقدار نسبت به ازبکستان ضعیف‌ترعمل کردیم‌. آن‌ها با برنامه بودند.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران از حیث عملکرد انفرادی بازیکنان به مراتب بهتر از تیم حریف بود، یادآور شد: ما به لحاط کیفیت بازیکنان خیلی بهتر از آن‌ها بودیم. بازیکنان شاخصی مانند محبی، قائدی، شکاری و صیادمنش بازیکنانی هستند که قابلیت‌هی فنی بالایی دارند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره نقاط ضعف تیم ملی امید اظهار کرد: اولا مهدیخانی به عنوان هافبک وسط تسلط بالایی روی بازی نداشت. خط دفاع تیم ملی خیلی قوی نیست. هم نورافکن در پست تخصصی بازی نمی‌کند و از طرفی آغاسی روی بازی در دفاع وسط تسلط ندارد.

نصرتی ادامه داد: نورافکن به عنوان هافبک وسط می‌تواند کارایی بیشتری داشته باشد. مشکل اصلی این تیم تعدد جابه‌جایی بازیکنان است. استیلی به خاطر شرایطی که در تیمش موجود است، تغییرات زیادی را ایجاد کرده است. شرح وظایف هر کدام از بازیکنان نسبت به تیم باشگاهی خود فرق می‌کند و باعث شده هماهنگی خوبی در تیم ایجاد نشود.

سرمربی گل‌ریحان البرز درباره اینکه آیا مشکل این تیم با بازیکنان وجود در تیم ملی و شناخت کادرنفی حل می‌شود یا خیر تاکید کرد: این موضعات زمان‌بر است. اگر کادرفنی می‌توانست زودتر چند بازی تدارکاتی انجام دهند، قطعا بهتر می‌شد.

وی در واکنش به اینکه آیا تیم ملی با وجود تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک می‌تواند یکی از سهمیه‌های این رقابت‌ها را به دست آورد، گفت: دل من روشن است که بعد از سالیان متمادی به المپیک صعود می‌کنیم.

نصرتی درباره دیدار ایران و کره‌جنوبی در این رقابت‌ها و وضعیت تیم ملی برای این دیدار اظهار کرد: به نظرم اعتماد به نفس تیم‌ملی امید بهتر می‌شود. تیم ملی چند ماه قبل به ازبکستان باخته بود اما نتیجه بازی اخیر باعث بالا رفته روحیه تیم ملی می‌شود. فکر می‌کنم باید جلوی سرعت کره‌جنوبی را بگیریم. قطعا آن‌ها روی فوتبال پایه کار کردند و الان بهترین بازیکن آسیا را در تاتنهام دارند.

بازیکن سابق تیم ملی گفت: باید در شروع بازی به ارزیابی تیم حریف بپردازیم. باید این تیم را ببریم و به دور بعد صعود کنیم. بالاخره کره‌جنوبی فاکتورهایی دارد و مبتنی بر آن پیش می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها