کد خبر: 376161
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۴:۱۹:۲۴
| |

سعید معروف:

چین را هم شکست دهیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه فعلا به نتایج دیگر بازی‌ها فکر نمی‌کنیم، گفت: فردا بدون هیچ شگفتی باید چین را شکست دهیم.

چین را هم شکست دهیم
کد خبر: 376161
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۴:۱۹:۲۴

اعتمادآنلاین| سعید معروف در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل قزاقستان، افزود: امروز قزاقستان در ست اول امتیاز به امتیاز جنگید و با ایران پیش آمد. در ست‌های دوم و سوم ایران نمایش عالی داشت و موفق به شکست حریف خود شد.

وی با بیان این‌که تیم ایران مقابل قزاقستان نمایش عالی داشت، گفت: بازیکنان در سرویس خیلی خوب بودند و این بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و باید آماده شویم برای بازی فردا مقابل چین.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره شگفتی قطر و پیروزی این تیم برابر استرالیا گفت: ما فعلا درباره نتایج گروه دیگر فکر نمی کنیم، فردا باید بدون هیچ شگفتی چین را شکست دهیم.

وی تصریح کرد: نتایج دیگر بازی‌ها برای ایران فرقی نمی‌کند. نتیجه بازی با چین برای ایران در مراحل نیمه نهایی و نهایی مسابقات مهم و تعیین کننده است.

معروف با تاکید بر این‌که برای مسابقه با چین آماده‌ایم، ادامه داد: در چند سال گذشته همیشه با چین بازی کردیم و همیشه هم بازی سختی داشتیم. در حال حاضر خیلی احساس آمادگی و قدرت داریم و به پیروزی مقابل چین امیدوارم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها