کد خبر: 372279
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کار استرا از فرش قرمز هم گذشته است!

آنهایی که دست‌وپا می‌زدند تا دوباره استراماچونی را روی نیمکت استقلال بنشانند بهتر است دست از تلاش بردارند و بیش از این بر کوبیدن آب در هاون اصرار نورزند؛ چون کار آقای استراماچونی از فرش قرمز هم گذشته و ظاهر امر نشان می‌دهد قید ایران و استقلال را زده است.

کار استرا از فرش قرمز هم گذشته است!
کد خبر: 372279
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- «آقای استراماچونی گفت به ‌جای 2 بلیت، 4 بلیت رفت و برگشت بیزینس‌کلاس می‌خواهم. گفتیم چشم»، «آقای استراماچونی گفت آپارتمانم باید بزرگ‌تر باشد و کرایه 6 ماه بعد پرداخت شود. گفتیم چشم» و... هرچند آندره‌آ استراماچونی تعیین چنین شروطی برای بازگشت به ایران را تکذیب کرد که به نظر می‌رسد داستان استقلال و مربی ایتالیایی به پایان خود رسیده است.

استراماچونی که اولین شرط بازگشتش به ایران را دریافت طلب معوقه‌اش عنوان کرده و حتی از باز نکردن چمدان‌هایش به امید بازگشت گفته بود، بعد از اینکه دید همه مسئولان ورزشی و سیاسی آستین‌ها را بالا زده‌اند تا مربی قهرکرده را بازگردانند، به این تشخیص رسید که از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

شرح این شرایط نشانگر چیزی جز این نیست که «مدیریت پلشت» فوتبال با سوءرفتار و همچنین غرق شدن در توهمات، به این و آن اجازه سوءاستفاده می‌دهد. سوال اینجاست که نمی‌شد پولی که هفته پیش به حساب آقای استراماچونی واریز شد یک هفته زودتر پرداخت شود؟ مساله‌ تاسف‌آور این است که مایی که «همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید» توقع داریم مربیان اروپایی هم با وعده و حرف و... به کارشان ادامه بدهند و اگر مشکل‌شان حل نشد مثل ما بگویند «انشاءالله حل می‌شود».

اتفاقی که رخ داده و مجبور به کنار آمدن با آن هستیم این است که با بی‌نظمی و مدیریت یِلخی کار کردن، هم آبروی فوتبال کشور را در جهان فوتبال زیر سوال بردیم و هم تیمی را که طرفداران میلیونی‌اش را امیدوار کرده بود از مسیر نتیجه‌گیری خارج کردیم.

با تمام این اصاف، مدیران باشگاه استقلال و همه آنهایی که دست‌وپا می‌زدند تا دوباره استراماچونی را روی نیمکت استقلال بنشانند بهتر است دست از تلاش بردارند و بیش از این بر کوبیدن آب در هاون اصرار نورزند؛ چون کار آقای استراماچونی از فرش قرمز هم گذشته و ظاهر امر نشان می‌دهد قید ایران و استقلال را زده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها