کد خبر: 370984
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ ۱۰:۰۸:۱۹
| |

کلوپ:

لیورپول به دنبال قهرمانی است

سرمربی لیورپول از این که تیمش توانست در 90 دقیقه مونتری مکزیک را در جام جهانی باشگاه‌ها شکست دهد خوشحال است. او تاکید کرد که لیورپول به دنبال قهرمانی است.

لیورپول به دنبال قهرمانی است
کد خبر: 370984
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ ۱۰:۰۸:۱۹

اعتمادآنلاین| لیورپول در جام جهانی باشگاه‌ها توانست با نتیجه دو بر یک برابر مونتری به پیروزی برسد.

این دیدار تا آخرین دقایق با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا این که فرمینو توانست گل پیروزی را برای قرمزپوشان به ثمر برساند و این تیم به فینال راه پیدا کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از بازی گفت: همه تیم‌ها برای پیروزی و رقابت در این‌جا هستند و بازی برابر هیچ تیمی آسان نیست. هم مونتری و هم لیورپول در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی بودند که خوشبختانه این ما بودیم که سه امتیاز را کسب کردیم.

او ادامه داد: من اصلا نسبت به قدرت فوتبال مکزیک شک نداشتم. نباید با یک بازی قضاوت کرد. مونتری با وجود آن که برابر السد خوب بازی کرد اما نتوانست خطر جدی را روی دروازه ما خلق کند. می‌ترسیدم که بازی به وقت های اضافی کشیده شود که خوشبختانه این‌گونه نشد. باید به بازیکنانی مانند مانه استراحت می‌دادم که خوشبختانه جایگزین او توانست گل دوم را به ثمر برساند.

کلوپ درباره رویارویی با فلامنگو در فینال گفت: این دیدار هم آسان نخواهد بود. باید به سرعت خود را آماده این بازی حساس کنیم. بازی فلامنگو و الهلال را دیدم و هر دو تیم هجومی بازی کردند. جسوس مربی خوبی است. به دنبال پیروزی و نخستین جام لیورپول در این رقابت‌ها هستیم.

او در ستایش از محمد صلاح هم گفت: صلاح کاپیتان بسیار خوبی است اما تیم ما کاپیتان دارد. به دنبال دادن بازوبند کاپیتانی به صلاح در بازی پایانی نیستم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها