کد خبر: 369847
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۱:۱۰:۳۴
| |

کلوپ: VAR ذوقم را کور کرد

یورگن کلوپ می‌گوید به دلیل تاخیر در بازبینی صحنه‌های گل توسط فناوری کمک داور ویدئویی (VAR)، مدت‌ها است بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نمی‌کند.

کلوپ: VAR ذوقم را کور کرد
کد خبر: 369847
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۱:۱۰:۳۴

اعتمادآنلاین| لیورپولی‌ها روند بدون شکست خود را با پیروزی 2 بر صفر مقابل واتفورد امتداد دادند اما VAR گل سادیو مانه را در نیمه دوم به دلیل آفساید مردود اعلام کرد و این در حالی بود که تایید گل دوم «محمد صلاح» نیز با وقفه‌ای طولانی انجام شد.

کلوپ در این‌باره گفت: دیگر بعد از گل‌ها خوشحالی نمی‌کنم. بدیهی است زیرا تا زمانی که یک نفر از اتاق کنترل بگوید گل به ثمر رسیده است، باید منتظر بمانیم.

2 گل صلاح در دیدار روز گذشته اختلاف امتیاز قرمزهای آنفیلد صدرنشین را با لستر رده دومی به 10 رساند. لستر نیز در خانه توسط نوریچ سیتی متوقف شد.

مرد مصری لیورپول سه گل اخیر خود را با پای راست، غیرتخصصی و ضعیف‌ترش به ثمر رسانده است و اذعان داشت که در تمرینات روی پای راست خود تمرین بیشتری انجام می‌دهد.

صلاح در این خصوص اظهار داشت: با پای راستم تمرین می‌کنم. روی گل اول خوش‌شانس بودم. در موقعیت ضدحمله بودیم و پاس خوبی را از سادیو (مانه) گرفتم و به نظرم در زمان مناسب گل زدیم. تیم سختی روبروی ما بود. به نظرم آنها باید در جایگاه بهتری باشند.

کلوپ در رابطه با برنامه برخی تیم‌ها برای انجام بازی‌های بیشتر در لیگ قهرمانان تاکید کرد: مقاله‌ای خواندم که در آن گفته شده بود باشگاه‌های مطرح خواستار انجام دیدارهای بیشتری در لیگ قهرمانان هستند اما من خودم را در این برنامه‌ها دخالت نمی‌دهم و مسلم است که این برنامه‌ها مطلقا بی‌معنی است. می‌توانیم در مورد بسیاری از موضوعات حرف بزنیم اما باید تعداد بازی ها را کم کنیم نه اینکه آنها را افزایش بدهیم.

لیورپول هفته آینده با رویای فتح نخستین جام باشگاه‌های جهان خود، راهی قطر خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها