کد خبر: 369681
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۶:۴۶:۲۷
| |

جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان:

به خاطر سهل‌انگاری جرایم مالیاتی سنگینی‌ بر سرخابی‌ها تحمیل شده است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بدهی‌های و جرایم مالیاتی حداقل پانزده سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود.

به خاطر سهل‌انگاری جرایم مالیاتی سنگینی‌ بر سرخابی‌ها تحمیل شده است
کد خبر: 369681
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۶:۴۶:۲۷

اعتمادآنلاین| جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان در گزارش خود به مسعود سلطانی فر در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: با محوریت سازمان خصوصی سازی، جلسه واگذاری دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

معاون وزیر گفت: از جمله مصوبات مهم این جلسه این بود که مقرر شد هیات مدیره دو شرکت استقلال و پرسپولیس صورت های مالی خود را برای بررسی و تصویب به سازمان حسابرسی ارائه کنند.

وی ادامه داد: بدهی های مالیاتی حداقل 15 سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود و متاسفانه به دلیل سهل انگاری و کوتاهی صورت گرفته جرایم مالیاتی سنگینی بر دو باشگاه تحمیل شده است. مقرر شد هر دو شرکت نسبت به پیگیری های ویژه برای اخذ نتیجه به بدهی مالیاتی، اعمال ماده 251 مکرر، اقدام و نتیجه آن در جلسه آینده ارائه شود.

تقی زاده افزود: مطابق بررسی های صورت گرفته برخی دارایی های دو باشگاه بخصوص پرسپولیس هنوز بنام افراد است و مقرر شد با قید فوریت پیگیریهای لازم برای رفع آن صورت بگیرد و نتیجه ظرف دو هفته اعلام شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها