کد خبر: 365950
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۱:۳۳:۲۶
| |

ملی‌پوش روئینگ ایران:

کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

بهمن نصیری ملی‌پوش روئینگ ایران که خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو آماده می‌کند گفت: به نظرم تکرار طلای آسیا و کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف می‌کنم.

کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست
کد خبر: 365950
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۱:۳۳:۲۶

اعتمادآنلاین| نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره تمرینات خود برای حضور در انتخابی المپیک اظهار داشت: بعد از مسابقه‌های قهرمانی آسیا زمان کمی برای استراحت داشتیم و خیلی سریع تمریناتم را شروع کردم تا بدنم افت نکند. با توجه به اینکه اولین بارم بود در مسابقات تک‌نفره شرکت می‌کردم برای انتخابی المپیک باید تمرینات بیشتری داشته باشم و آماده‌تر شوم.

دارنده مدال طلای روئینگ تک‌نفره سنگین وزن آسیا درباره رقابت‌های انتخابی المپیک تصریح کرد: ماه‌های بسیار مهمی پیش‌روی قایقرانی است و همه ورزشکاران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌شوند. به هیچ وجه کار ساده‌ای نداریم و برای موفقیت باید تلاش کنیم.

وی درباره حضور در رقابت‌های کاپ آسیا به میزبانی تایلند نیز گفت: صحبت‌هایی با رئیس فدراسیون داشتیم و قرار شد که در کاپ آسیا هم شرکت کنیم. این پیکارها ارزیابی خوبی از خودماناست و می‌توانیم وضعیتمان را بررسی کنیم.

ملی‌پوش روئینگ ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال برنز چهارنفره نیز رسید درباره کسب سهمیه المپیک بیان کرد: این مسابقه‌ها به طور قطع با بالاترین سطح ممکن در قاره آسیا برگزار خواهد شد چرا که همه به دنبال سهمیه هستند. هدف اصلی من نیز حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن پارو می‌زنم. ماه‌های پیش رو بسیار حساس است و تمام توانم را می‌گذارم تا به این نتیجه برسم و المپیکی شوم.

نصیری همچنین افزود: اردیبهشت سال آینده رقابت‌های انتخابی المپیک در کره‌جنوبی است. بعد از آن نیز رقابت‌های کاپ سطح یک جهانی است که در آن نیز سهمیه توزیع می‌شود. آنجا هم شانس کسب سهمیه داریم. مهم این است که در این ماه‌ها به بهترین شکل ممکن تمرین کنیم و کار را پیش ببریم.

ملی‌پوش روئینگ ایران در پاسخ به این سوال که آیا ظرفتی کسب سهمیه المپیک را دارد؟ تاکید کرد: تکرار مدال طلا در کره‌جنوبی انتظار دور از دسترس نیست. برای المپیکی شدن همه تلاشم را می‌کنم. با برنامه‌ریزی‌ انجام شده و حمایت از برنامه‌ها می‌توان به سهمیه رسید. شرایط تمرینی خوبی در تهران داریم و زیر نظر فرزام سرمربیت یم ملی کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم. فدراسیون نیز با تمام محدودیت‌هایی که وجود دارد از ما حمایت می‌کند.

نصیری حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدراسیون را فاکتوری ضروری برای پیشرفت قایقرانی دانست و یادآور شد: به طور قطع اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدراسیون حمایت بیشتر کنند و قایقران‌ها بتوانند در اردوهای برون مرزی هم حاضر شوند شرایط بهتر خواهد شد. قایقرانی کشورمان ظرفیت بالایی دارد. قطعا با حمایت بیشتر از قایقرانی سهمیه‌های خوبی کسب می‌کنیم و حتی می‌توان به مدال المپیک هم فکر کرد.

ملی‌پوش رویینگ ایران افزود: قایقرانی همیشه نشان داده وقتی حمایت شود نتایج خوبی می‌گیرد. اکنون ما برای المپیک آماده می‌شویم و تلاشمان را می‌کنیم که در این رویداد بزرگ حضور داشته باشیم. در کنار المپیک فدراسیون نگاه ویژه‌ای به بازی‌های آسیایی 2022 دارد. قایقرانی جزو رشته‌هایی است که در جایگاه کاروان ایران در بازی‌های آسیایی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی افزود: با حمایت از فدراسیون می‌توان امیدوار بود که قایقرانی بتواند در بازی‌های آسیایی بعدی مدال‌هایی خوب بدست بیاورد و جایگاه کشورمان در جدول رده‌بندی را ارتقا بدهد. قطعا با حمایت بیشتر نتایج بسیار خوبی کسب خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها