کد خبر: 365475
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۷:۵۰:۵۱
| |

امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان اصفهان:

استقلال خیلی بهتر از سپاهان بود/ کاش داور پنالتی را می‌گرفت

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: استقلال تهران به لحاظ آماری خیلی از بهتر از ما بود. ای کاش پنالتی آنها هم گرفته می‌شد.

استقلال خیلی بهتر از سپاهان بود/ کاش داور پنالتی را می‌گرفت
کد خبر: 365475
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۷:۵۰:۵۱

اعتمادآنلاین| امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از تساوی دو - دو سپاهان مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: از طرفداران خوبمان که امروز در شان و شخصیت باشگاه فرهنگی سپاهان برخرد کردند بسیار تشکر می کنم. به فوتبال ایران هم تبریک می گویم چون یکی از بهترین بازی های ادوار لیگ را دیدیم.

سرمربی سپاهان اصفهان درباره عملکرد استقلال تهران افزود: استقلال یک تیم قدرتمند است و امروز از لحاظ آماری خیلی بهتر از ما بود. باید این موضوع را قبول کنیم. البته می‌توانستیم بازی را برنده باشیم. همانطور که آن‌ها می‌توانستند برنده باشد! گل‌هایی خوردیم که نباید دریافت می کردیم. مشابه گلی که از پیکان خوردیم را بار دیگر دریافت کردیم.

وی درباره بازگشت سپاهان به بازی در ثانیه های پایانی تاکید کرد: خوشحالم تیمی درست کردیم که در بدترین شرایط مقابل تیمی قدرتمند به بازی برمی‌گردد. این موضوع خیلی مهم است. درست است که ما به خاطر تساوی جلوی استقلال خوشحالیم ولی خوشحالی ام به این خاطر است که وقتی تیمی مثل استقلال جلو که افتاد نگذاشتیم گل های بعدی را بزند ولی ما بعد از گلی که خوردیم، می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر بزنیم. البته از نظر آماری به آن‌ها تبریک می‌گویم و باید این موضوع را قبول کنیم.

سرمربی سپاهان درباره شرایط چمن نقش جهان اذعان داشت: متاسفانه در نقش جهان چند مصدوم دادیم. ولادیمیر کومان، منصوری و حسینی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. نمی‌توانم راجع به این موضوع حرفی بزنم. فکر کنم مصدومیت سیاوش یزدانی که به نظر همسترینگ بود. این چمن سم است. در مجموع باید بابت این جنگ ، گل های زده شده و پاس هایی که رد و بدل شد به فوتبال تبریک بگویم.

قلعه‌نویی درباره به هم خوردن تمرکز تیمش پس از دریافت دو گلی که از استقلال خورد یادآور شد: این موضوع را قبول دارم. کاش داور آن صحنه پنالتی را می‌گرفت تا تمرکز تیمی ما به هم نمی‌ریخت. بعد از آن صحنه اتفاقات دیگری افتاد که داور به راحتی از آن گذشت. شاید من اشتباه می‌کنم و باید فیلم را ببینیم ولی در صحنه مشکوک ما هم فکر می‌کنم خطا داخل محوطه جریمه بود که بیرون گرفته شد. ولی بعد از آن پنالتی که می‌توانست برای استقلال می‌گرفت ما بیشتر ضرر کردیم. نباید دروغ گفت.سرمربی سپاهان درباره واکنس استقلالی ها به تصمیم داور بازی که خطای هند کی روش استنلی را نگرفت تاکید کرد: وارد این بازی‌ها شویم. آن‌ها قبل از بازی هم این کار را درباره داوری شروع کرده بودند. یک چیزی را بگویم که شاید هیچ‌کس توجه نکند. آن‌ها وقتی گل زدند؛ مخصوصا خصوصا گل دوم، یکی از بازیکنان سپاهان که به تیم استقلال رفت چه حرکتی نشان داد ولی امید نورافکن وقتی گل زد رفت و معذرت خواهی کرد. رفتارها را ببینید؟ این برگ برنده ماست. امیدوارم استقلالی‌ها راجع به رفتارهای خودشان هم بیانیه بدهند. آن‌ها حرکات خیلی بدی کردند که ان‌شاءالله خودشان ببینند. ما به حریف احترام گذاشتیم ولی رفتار چند بازیکن آن‌ها اصلا خوب و جالب نبود.

سرمربی سپاهان درباره برنامه فشرده این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر اذعان داشت: این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد. تیمی که بخواهد نتیجه بگیرد باید در همه بازی‌ها خوب عمل کند. 9 بازی ما در نیم فصل دوم در خانه است که می تواند برگ برنده ما باشد.تیمی که به هر دلیلی دو گل می‌خورد بلافاصله بعد از تغییر تاکتیک موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. به طور مثال حسینی دروازه بان استقلال، ضربه علی قربانی را خیلی خوب گرفت. بعد از آن صحنه امید نورافکن یک گل زد که بابت این موضوع به نورافکن و بازیکنانم تبریک می‌گویم که بعد از گلی که زد رفت و عذرخواهی کرد. این‌ها درس‌هایی است که در این بازی گرفتیم. چند بازیکن استقلال خیلی کارهای بدی کردند. پارسال هم همین کار را کردند و انگار این کارها در استقلال نهادینه شده است. به هر حال به استقلال تبریک می گویم.

سرمربی سپاهان در پایان درباره شرایط استقلال تنها ب گفتن این جمله بسنده کرد و گفت: من راجع به این بازی امروز استقلال صحبت می‌کنم که از نظر آماری بهتر از ما بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها