کد خبر: 364850
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۷:۵۲:۰۰
| |

مربی تیم ملی قایقرانی زنان:

کار دشواری برای کسب سهمیه المپیک داریم

مربی تیم ملی آب‌های آرام زنان با اشاره به مرحله جدید اردوی آماده سازی ملی‌پوشان گفت: کار ما در مسیر کسب سهمیه المپیک توکیو بسیار دشوار است اما با تمام توان، تلاش خود را می‌کنیم.

کار دشواری برای کسب سهمیه المپیک داریم
کد خبر: 364850
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۷:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مهسا مجللی مربی تیم ملی آب‌های آرام زنان روز جمعه درباره مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی در مسیر انتخابی المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کشور که برگزار شد، نفرات جدید را به تیم دعوت کردیم. با موافقت فدراسیون این اردو با تعداد بیشتری از ورزشکاران آغاز شده و تمرینات را برای حضوری موفق در رقابت‌های انتخابی المپیک ادامه می‌دهیم.

وی درباره شرایط تمرینات پاروزنان گفت: این سومین اردوی ملی‌پوشان پس از مسابقات قهرمانی جهان مجارستان است. هفته گذشته رقابت‌های قهرمانی کشور را داشتیم که با به پایان رسیدن آن، هشت ورزشکار در رشته کایاک و کانو به اردو دعوت کردیم.

مربی تیم ملی آب‌های آرام زنان ادامه داد: هدف از تمرینات ورزشکاران در این فصل استقامت بدنی است تا بتوانیم اعضای تیم ملی را در اسفندماه به بهترین شرایط خود برسانیم. رقابت‌های انتخابی المپیک، فروردین سال 99 برگزار می‌شود و در مدت زمان باقی‌مانده باید به خوبی تمرین کنیم زیرا کار دشواری پیش رو داریم.

مجللی در پاسخ به این سوال که ملی‌پوشان در این مسیر چه نیازهایی دارند؟، تصریح کرد: برای موفقیت ملی‌پوشان باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم. روانشناسی، تغذیه و بدنسازی از عوامل مهم در راه کسب موفقیت هستند و درباره این موارد با رئیس فدراسیون صحبت‌هایی کرده‌ و نیازها را گفته‌ام.

مجللی افزود: من شرایط فدراسیون و محدودیت‌ها را درک می‌کنم ولی در تمام جلسات موارد مورد نیاز را به رئیس فدراسیون اعلام کرده‌ام. رئیس فدراسیون هم همیشه از ما حمایت کرده و تاکید داشته که برای رفع این نیازها تمام تلاشش را انجام می‌دهد.

وی درباره محل تمرین تیم بانوان در فصل زمستان گفت: با توجه به آغاز فصل سرد و اینکه تیم ما باید برای اوایل سال آینده به اوج آمادگی برسد، نیاز داریم که تمرینات را در یک منطقه گرمسیر ادامه دهیم. در این خصوص با هماهنگی‌هایی که انجام شده، دو مرحله اردو خارج از تهران برنامه ریزی شده تا با آمادگی بیشتر راهی مسابقات انتخابی المپیک شویم.

مربی تیم ملی درباره شانس ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک 2020 نیز گفت: همه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات انتخابی با بهترین نفرات خود حاضر می‌شوند و به دنبال موفقیت هستند. ما تیم جوان و کم تجربه‌ای داریم و مجبور هستیم از پایه کار کنیم. قطعا نسبت به قبل شرایط کمی سخت شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها