کد خبر: 363473
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۶:۰۳:۳۷
| |

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: «تاج» برای تغییر «ویلموتس» مشورت می‌کند

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «مهدی تاج» به خِرد جمعی اعتقاد دارد، گفت: چنانچه وی بخواهد تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی اتخاذ کند، در این خصوص مشورت خواهد کرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: «تاج» برای تغییر «ویلموتس» مشورت می‌کند
کد خبر: 363473
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۶:۰۳:۳۷

اعتمادآنلاین| عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اینکه «ویلموتس» برکنار می‌شود و برانکو جای او را در تیم ملی خواهد گرفت موضوعی است که از آن بی خبر هستم.

وی افزود: به طور حتم سرنوشت نیمکت تیم ملی موضع مهمی است و در این رابطه رییس فدراسیون فوتبال علاوه بر هیات رییسه با مسولان وزارت ورزش و جوانان نیز مشورت‌های لازم را انجام خواهد داد.

طالقانی در پاسخ به این پرسش که فسخ قرارداد و یا برکناری ویلموتس از نظر مالی برای فدراسیون فوتبال تبعات سنگینی نخواهد داشت؟ اعلام کرد: فدراسیون فوتبال تمامی جوانب را در نظر خواهد گرفت و سپس بهترین و منطقی‌ترین تصمیم را اتخاذ می‌کند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که با پیروزی در بازی‎‌هایی که در دور برگشت پیش رو دارد، می‌تواند به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شود و در این برهه همه باید کمک کنند تا چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، گفت: در رابطه با تیم ملی هر اتفاقی که رخ دهد از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها