کد خبر: 363390
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۳:۰۱:۰۰
| |

جام جهانی شمشیربازی - تهران:

سابریست‌های ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران در جام جهانی جوانان که در تهران در حال برگزاری است از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

سابریست‌های ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند
کد خبر: 363390
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| روز دوم مسابقه‌های جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر امروز (یکشنبه) با رقابت‌های تیمی پیگیری شد. تیم جوانان ایران نخست تیم اردن را با نتیجه 21 بر 45 شکست داد اما در مرحله یک‌چهارم‌نهایی برابر تیم اسپانیا بازی را واگذار کردند. سابریست‌های اسپانیایی در این دیدار با نتیجه 45 بر 37 بر تیم ایران غلبه کردند.

با این شکست ایران از صعود به دور نیمه‌نهایی بازماند و برای کسب عنوان پنجم و ششمی به مصاف تیم شمشیربازی جوانان رومانی رفت. در این دیدار نیز ایران نمایش قابل قبولی نداشت و در نهایت با حساب 30 بر 45 شکست خورد. سابریست‌های جوان عصر امروز باید برای کسب عنوان هفتم و هشتمی با تیم قزاقستان مبارزه کند.

روز گذشته نیز سابریست‌های جوان ایران در بخش انفرادی نتوانسته بودند عنوان چشمگیری کسب کنند. «احمدرضا شاکر» دوازدهم شد و «شهریار گلزار» هم در رده چهاردهم ایستاد.

در دیدار نهایی بخش انفرادی «توره» از ایتالیا موفق شد با برتری 15 بر 12 برابر هموطنش عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

از اتفاقات ویژه رقابت‌های صبح امروز (یکشنبه) برتری 45 بر 44 تیم شمشیربازی کویت برابر ایتالیا مدعی عنوان قهرمانی این تورنمنت بود. تیم ایتالیا قهرمان و نایب قهرمان بخش انفرادی جام جهانی را در ترکیب خود داشت. تیم‌های کویت، اوکراین، ازبکستان و اسپانیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. عصر امروز اسپانیا با ازبکستان و کویت با اوکراین رقابت خواهد کرد.

جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر در رده سنی جوانان با حضور شمشیربازانی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، قزاقستان، کویت، تونس، اوکراین، گرجستان، جمهوری آذربایجان، رومانی، عراق، اردن و ازبکستان از روز گذشته (شنبه) سالن شمشیربازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شد و امروز با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها