کد خبر: 363312
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۱:۰۶:۳۷
| |

هادی شکوری، دبیرکل فدراسیون فوتبال:

مردم به شایعات توجه نکنند/ برانکو جانشین ویلموتس نشده است

هادی شکوری، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: برانکو ایوانکوویچ جایگزین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال نشده است و مردم توجهی به شایعات نداشته باشند.

مردم به شایعات توجه نکنند/ برانکو جانشین ویلموتس نشده است
کد خبر: 363312
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۱:۰۶:۳۷

اعتمادآنلاین| در شرایطی که در 48 ساعت گذشته بحث بازگشت برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران مطرح شده است و برخی رسانه‌ها از حضور او روی نیمکت پرسپولیس جای گابریل کالدرون گفته‌اند و برخی این مربی کروات را جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال دانسته‌اند، امروز برخی رسانه‌ها رسماً اعلام کردند برانکو جایگزین ویلموتس شده است.

هادی شکوری، دبیرکل فدراسیون فوتبال با تکذیب این خبر به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: فدراسیون سایت اختصاصی دارد و اخبار مربوط به تیم ملی در این سایت منتشر می‌شود. هر اتفاقی در مورد تیم ملی فوتبال رخ می‌دهد را از طریق سایت اعلام می‌کنیم و دلیلی ندارد علاقه‌مندان به فوتبال از طریق سایت‌های متفرقه اخبار مربوط به تیم ملی را رصد کنند.

شکوری تأکید کرد: من نمی‌دانم سایت‌های مختلف روی چه حسابی درباره تیم ملی فوتبال نظر می‌دهند و منبع خبری آن‌ها چیست که مدیران فدراسیون فوتبال با داشتن اختیارات اداری از این اخبار اطلاعی ندارند. مردم به شایعات توجهی نکنند و بدانند هر فعل و انفعالی که در تیم ملی ایران رخ می‌دهد، اخبار آن توسط سایت فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی می‌شود و دیگر اخبار از سوی ما سندیت ندارد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها