کد خبر: 363225
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۰۹:۲۷:۱۰
| |

بیل به شدت در برنابئو هو شد

هواداران رئال مادرید که از مهاجم ولزی عصبانی بودند به شدت او را هو کردند.

بیل به شدت در برنابئو هو شد
کد خبر: 363225
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۰۹:۲۷:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از آس، گرت بیل پس از جنجال هفته گذشته در دیدار برابر رئال سوسیداد واکنش هواداران رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو به خود دید. زمانی که بلندگوی ورزشگاه نام مهاجم ولزی را پخش کرد هواداران به شدت او را هو کردند. آن ها به صورت کاملا روشنی ناراحتی خود را از پلاکاردی که بازیکن ولزی پس از صعود کشورش به یورو در دست گرفت نشان دادند. در این پرچم نوشته شده بود: ولز. گلف. مادرید. به این ترتیب.

دسیبل ثبت شده در جریان هو شدن بیل روی 90 بود. این صدا قابل توجه بود چون به عنوان مثال دسیبل ثبت شده در یک کنسرت 110 است.

شدیدترین سوت های اعتراضی زمانی بود که زین‌الدین زیدان تصمیم گرفت در دقیقه 66 بیل را جایگزین رودریگو کند (در آن لحظه هم دسیبل‌ 90 ثبت شد). هواداران مادرید مهاجم ولزی را نبخشیدند و هر بار که این بازیکن پا به توپ می‌شد هو می‌شد. حتی هنگامی که یک موقعیت به دست آورد باز هم سوت‌های اعتراض آمیز شنیده می‌شد.

هواداران مادرید در مقابل پس از پخش شدن نام اودگارد به تحسین این بازیکن پرداختند. سرخیو راموس نیز در بازی دیشب هو شد. اشتباه بزرگش باعث شد ویلیان خوسه نتیجه را در دقیقه دو یک بر صفر به نفع رئال سوسیداد کند. در نهایت مادرید توانست 3 بر یک پیروز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها