کد خبر: 360739
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۸:۳۸:۳۲
| |

مدیرفنی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی:

لیگ کشتی، به اندازه 20 سال حاشیه داشت

مدیرفنی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لیگ امسال، به اندازه 20 سال حاشیه داشت و همه ناراضی بودند.

لیگ کشتی، به اندازه 20 سال حاشیه داشت
کد خبر: 360739
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۸:۳۸:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا رضایی با اشاره به اعتراض دانشگاه آزاد به موضوع امتیازات تیم ستارگان ساری اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) اعتراض‌مان را در جلسه سازمان لیگ عنوان کردیم. این کار غیرقانونی است، رعد ستارگان تخلف کرده و جدا از این تخلف، از لیگ کناره گیری کرده است. تیمی که انصراف داده، کل نتایجش زیر سؤال می‌رود. این قانون لیگ‌های مختلف است. بحث اصلی ما هم همین است و نامه رسمی تنظیم کردیم و از ریاست فدراسیون کشتی خواستیم احقاق حق صورت بگیرد.

وی ادامه داد: تیم ما باید به عنوان سرگروه در مرحله بعدی حاضر باشد، چون تیمی که انصراف می‌دهد تمام امتیازاتش هم باطل می‌ر‌ود. این جزیی از قانون است.

نایب رئیس پیشین فدراسیون کشتی در خصوص حاشیه‌های این روزهای لیگ برتر آزاد، تصریح کرد: اول باید از نصیرزاده و همکارانش بابت تلاشی که برای برگزاری لیگ داشتند، تشکر کنم، اما لیگ امسال، به اندازه 20 سال حاشیه داشت. اجرای قانون کار را ساده می‌کرد. فدراسیون به لیگ استقلال داده و سازمان لیگ باید خیلی بهتر عمل می‌کرد. تمام تیم‌ها از اتفاقاتی که رخ داد، ناراضی بودند. دانشگاه آزاد بیشتر از 10 نامه اعتراضی به سازمان لیگ ارسال کرده است. سازمان لیگ کارش را خوب شروع کرد اما در ادامه بد عمل شد و عملکرد خوبی نداشتند.

رضایی در مورد عملکرد تیم دانشگاه آزاد در لیگ خاطرنشان کرد: از امروز (شنبه) اردوی ما برای شرکت در مرحله نیمه نهایی شروع می‌شود. از همه کشتی گیران تیم‌مان راضی هستیم، 5-4 جوان‌مان خیلی کشتی‌های خوبی گرفته‌اند. تیم ما جوان است و با دست خالی کار بزرگی انجام دادند. خودمان را برای مسابقات مرحله ضربدری آماده می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها