کد خبر: 358218
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ۱۵:۴۲:۵۹
| |

روحانی:

دلم برای کاراته ایران تنگ خواهد شد

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه گفت: دلم برای کاراته ایران تنگ می‌شود اما برای کسب تجربه جدید و معرفی توانایی‌های کاراته ایران به روسیه می‌روم.

دلم برای کاراته ایران تنگ خواهد شد
کد خبر: 358218
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ۱۵:۴۲:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ حسین روحانی یکی از قهرمانان پرافتخار کاراته ایران با عقد قراردادی یکساله و تا المپیک توکیو هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان روسیه را برعهده گرفت. روحانی پس از هماهنگی های لازم و مشورت با سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در نهایت با فدراسیون کاراته روسیه به توافق رسید.

حسین روحانی که به تازگی با فدراسیون کاراته روسیه به توافق رسیده در پاسخ به این سوال که چطور شد که هدایت تیم ملی کاراته روسیه را تا المپیک 2020 توکیو برعهده گرفتید، گفت: مسابقات لیگ جهانی‌ کاراته به میزبانی روسیه برگزار شد، در آن مقطع جلسه‌ای با رئیس فدراسیون کاراته این کشور داشتم و آنها از من رزومه فعالیتم در طول این سال‌ها را خواستند. البته به غیر از من 6 مربی دیگر رزومه خود را به آنها ارائه کرده بودند و در واقع من آخرین نفری بودم که رزومه‌ام را به مسئولان فدراسیون کاراته روسیه ارائه کردم. خوشبختانه پس از آن به توافق نهایی رسیدیم و حالا قرار است بامداد روز جمعه راهی مسکو شوم. امیدوارم که با فعالیتم در این کشور پاسخ اعتماد آنها را بدهم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: از روز شنبه فعالیتم را به صورت رسمی با کاراته این کشور آغاز خواهم کرد. قرار است مسابقات قهرمانی کشور روز شنبه و یکشنبه در شهر کازان برگزار شود و پس از آن روز دوشنبه به مسکو برمی‌گردم و با رئیس فدراسیون جلسه‌ای خواهم داشت. ضمن اینکه یکی از مربیان کاراته روسیه که در دوران قهرمانی از دوستان نزدیک من بود در کادر فنی تی مملی روسیه فعالیت خواهد کرد و امیدوارم که بتوانیم با تیمملی کاراته روسیه موفق شویم.

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون کاراته روسیه برنامه‌ای برای کسب سهمیه المپیک دارد یا خیر، گفت: حضور در المپیک برای همه کشورها مهم است. با توجه به جایگاهی که کاراته‌کاهای روسیه در رنکینگ جهانی دارند، آنها شرایط خوبی در هیچ یک از اوزان ندارند. باید یک برنامه‌ریزی انجام دهیم تا ان‌شاءالله در ادامه مسیر موفقیت‌های خوبی را رقم بزنیم. روسیه جزو کشورهایی است که همیشه در المپیک در صدر مدال‌آوران قرار داشته و حالا تلاش می‌کند در کاراته نیز به این موفقیت برسد. آنها می‌خواهند در اولین حضور کاراته در المپیک نماینده داشته باشند. در رنکینگ المپیک کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا اردیبهشت ماه سال آینده ان‌شاءالله به کمک خدا بتوانیم در مسابقات پاریس موفقیت‌ها را رقم بزنیم.

سرمربی جدید تیم کاراته روسیه در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خدا را شکر کاراته ایران در دنیا به قدری موفق بوده که در حال حاضر ما مربیان لژیونر در کشورهای مختلف زیاد داریم. من در طول این سال‌هایی که به عنوان نماینده تیم ملی در مسابقات مختلف حضور داشتم تلاش کردم پرچم دار خوبی برای ایران باشم امیدوارم در بحث مربیگری هم بتوانم پرچم ایران را بالا ببرم. در طول 7 سالی که در تیم ملی بزرگسالان به عنوان مربی فعالیت کردم واقعا دوران طلایی کاراته ایرانی رقم خورد و خوشحالم در این دوران در موفقیت‌های تیم ملی کاراته ایران سهیم بودم. قطعا کاراته ایران با من و بدون من جزو فدراسیون‌های بزرگ دنیا بوده و خواهد بود. دلم برای کاراته ایران تنگ می‌شود اما برای کسب تجربه جدید و معرفی توانایی‌های کاراته ایران به روسیه می‌روم. مطمئن هستیم که با توجه به جایگاه کاراته ایران، بچه‌ها در ادامه مسیر موفق‌تر خواهند شد. برای رئیس فدراسیون کاراته، هروی سرمربی تیم ملی و بچه‌های تیم ملی کاراته که طی این سا‌ل‌ها موفق بودند آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله در المپیک توکیو با تمام سهمیه حضور داشته باشم و با خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها به ایران بازگردم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها