کد خبر: 356283
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۸:۴۱:۱۶
| |

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان:

قطعا برای برد مقبال پیکان به میدان می‌رویم

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: با توجه به تغییراتی که دادیم این هفته قطعا برای برد می‌رویم به میدان و امیدواریم که بتوانیم امتیاز لازم را به دست آوریم.

قطعا برای برد مقبال پیکان به میدان می‌رویم
کد خبر: 356283
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۸:۴۱:۱۶

اعتمادآنلاین| مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران گفت: این تیم نیاز به حمایت دارد نیاز به متخصص دارد ما چند تا از افرادی که مطرح هستند آوردیم مثلا آقای پوغلامی که در کنار من هست ایشان سرمبی تیم بوده مربی بدن ساز که اضافه کردیم در حوزه کاری خودش بهترین‌ها هست.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان کرد: من فکر می کنم نمی تواند بیش تر از این کاری انجام دهم تیم را ما قبلا در تهران تمرین می دادمی الان آورده ایم به سیرجان به خاطر اینکه زیرساختا لازم را نداریم اما مسئولان قول دادند و تلاش می کنند که این زیراسخت‌ها را ایجاد کنند.

او در پایان گفت: با توجه به تغییراتی که دادیم این هفته قطعا برای برد می‌رویم به میدان و امیدواریم که بتوانیم امتیاز لازم را به دست آوریم این تیم نیاز به حمایت دارد و یکسری امکانات و تقویت ها باید صورت بگیرد انشاء اله بازی بعد را پیروز شویم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها