کد خبر: 354356
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۳:۵۱:۰۳
| |

مبلغ دریافتی فدراسیون کبدی از لژیونرها؛ 12 درصد از مبلغ قرارداد

ماجرای دریافتی فدراسیون کبدی از بازیکنان لژیونر این رشته وارد فاز تازه‌ای شده و با توجه به محتویات چک «معراج شیخ» مشخص شد که فدراسیون، 12 درصد از مبلغ قرارداد او را بعد از کسر مالیات، به صورت چک تضمینی طلب کرده است.

مبلغ دریافتی فدراسیون کبدی از لژیونرها؛ 12 درصد از مبلغ قرارداد
کد خبر: 354356
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۳:۵۱:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ معراج شیخ روز چهارشنبه اعلام کرد که فدراسیون کبدی، 10 درصد از قرارداد لژیونرهای زیر 500 میلیون تومان و 12 درصد از قرارداد لژیونرهایی را که بالای 500 میلیون تومان از تیم‌های خود دریافت می‌کنند، اخذ می‌کند و بابت این ماجرا از این بازیکنان چک و سفته هم گرفته شده است.

بعد از این مصاحبه، پیام اورسجی، رییس فدراسیون کبدی در مصاحبه با ایرنا، اعلام کرد درصد اعلام شده صحیح نیست و فدراسیون هشت درصد دریافتی دارد و این مبلغ هم بابت این است که خود فدراسیون مقدمات حضور این بازیکنان در لیگ حرفه‌ای هند را فراهم کرده و با پول مذکور هم قصد توسعه و تجهیز رشته کبدی را در نقاط مختلف کشور دارد.

حالا اما محتوای فقره چکی که فدراسیون کبدی از معراج شیخ دریافت کرده فاش شده است. طبق گفته معراج شیخ، قرارداد او با تیم "دابانگ دهلی هند" به ریال ایران، حدود 13 میلیارد ریال بوده است که سه میلیارد ریال بابت 25 درصد مالیات از سوی خود هندی‌ها کم شده است. از مبلغ اولیه 10 میلیارد ریال باقی مانده که طبق چیزی که در چک نوشته شده است، یک میلیارد و 200 میلیون ریال معادل 120 میلیون تومان در وجه فدراسیون کبدی به امضا رسیده است. یعنی 12 درصد از مبلغ یک میلیارد تومان.

قرارداد معراج شیخ به پول هند، 72 لک بوده که بعد از کسر مالیات به 58 لک رسیده است و در چک مذکور مبلغ 8.6 لک باید به فدراسیون پرداخت شود که بازهم به 12 درصد می‌رسیم.

طبق شنیده‌ها برخی از بازیکنان لژیونر ایرانی که فدراسیون مقدمات حضورشان را در لیگ هندوستان فراهم کرده بود از سطح کیفی خوبی برخوردار نبوده‌اند و قرار است آنها به کشور بازگردند و در فصل جدید حضور نخواهند داشت. به نظر می‌رسد در لیگ حرفه‌ای کبدی هند در فصل بعد دیگر شاهد حضور 15 لژیونر ایرانی نباشیم و این تعداد کم خواهد شد.

حال باید دید با سند مذکور که محتویات آن فاش شده، فدراسیون کبدی چه پاسخی خواهد داشت و واکنش آنها به این مسائل چیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها