کد خبر: 353089
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۸:۳۴:۰۰
| |

ژسوس:

می‌خواهم با آگوئرو رقابت کنم

مهاجم برزیلی سیتی بعد از ثبت پنجاهمین گل خود در لیگ برتر عنوان کرد رقابت با سرخیو آگوئرو باعث پیشرفتش می شود.

می‌خواهم با آگوئرو رقابت کنم
کد خبر: 353089
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۸:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از دیلی میل، در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود کریستال پالاس را شکست داد. گابریل ژسوس و داوید سیلوا برای سیتی گلزنی کردند.

ژسوس گلزن 22 ساله برزیلی در این دیدار توانست پنجاهمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند. این بازیکن رقابت سختی با سرخیو آگوئرو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش را دارد. او درباره حضور در این دیدار و گلزنی گفت:‌ می‌خواستم با ضربه سر گلزنی کنم که سانتر بی نقص و خوب برناردو به شانه‌های من برخورد کرد و وارد دروازه شد. در هر صورت باید قدرت سرزنی خودم را افزایش دهم. خوش شانس هم بودم که این سانتر خوب برای من ارسال شد. باید خیلی تلاش کنم و تمرین کنم تا در ترکیب تیم قرار گیرم چون بازیکنی مثل سرخیو آگوئرو در کنار من است که بهترین گلزن تاریخ باشگاه است و اسطوره تیم محسوب می‌شود ولی من می‌خواهم با او رقابت کنم. حضور در ترکیب ثابت تیم و نیمکت نشین کردن او کار سختی است ولی من انگیزه های زیادی برای درخشش دارم. به همین خاطر دست از تلاش نمی‌کشم و هر چه در توان دارم را رو می‌کنم تا بتوانم در ترکیب تیمم قرار بگیرم. وظیفه من این است که در تمرینات خودم را نشان دهم و بقیه در اختیار سرمربی است که تصمیم بگیرد چه بازیکنی را به زمین بفرستد.

منچسترسیتی باید این هفته در لیگ قهرمانان به دیدار آتالانتا برود و احتمال دارد گواردیولا در این دیدار از سرخیو آگوئرو در ترکیب اصلی خود استفاده کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها