مجله ورزشی «اعتمادآنلاین»؛ ورزش ایران در هفته‌ای که گذشت

چرا شفر علیه فوتبال ایران مصاحبه کرد؟/ بحرین گربه سیاه فوتبال ایران/ جام جهانی والیبال کابوس شاگردان کولاکوویچ

شکست تیم ملی برابر بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر، هشتمی ایران در جام جهانی والیبال و صحبت‌های جنجالی شفر درباره فوتبال ایران مهم‌ترین خبرهای ورزشی در هفته گذشته بود.

حجم ویدیو: 8.29M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02 دانلود ویدیو
کد خبر: 352538
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ شکست تیم ملی برابر بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر، هشتمی ایران در جام جهانی والیبال و صحبت‌های جنجالی شفر درباره فوتبال ایران مهم‌ترین خبرهای ورزشی در هفته گذشته بود.

شکست تیم ملی برابر بحرین

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خودش در مرحله اول مقدماتی جام جهانی قطر هفته گذشته به مصاف بحرین رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شاگردان ویلموتس که کامبوج را با 14 گل شکست داده بودند اسیر بازی تدافعی بحرین شدند و با گلی که از روی نقطه پنالتی خوردند بازی را به این تیم واگذار کردند.

تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها باید در آبان‌ماه به مصاف عراق برود. در جدول رده‌بندی این بازی‌ها ایران با 6 امتیاز سوم است.

هشتمی ایران در جام جهانی والیبال

تیم ملی والیبال بعد از قهرمانی در آسیا راهی جام جهانی شد اما در نهایت نتوانست نتیجه‌ای بهتر هشتمی جهان به دست بیاورد.

تیم ملی که با 13 بازیکن به این رقابت‌ها رفته بود در اولین دیدار خودش برابر روسیه جوان‌شده به مشکل خورد و بازی را به این تیم واگذار کرد. تیم ملی برابر مصر هم شکست خورد تا شرایط برای کولاکوویچ سخت شود. هرچند کولاکوویچ پیش از آغاز این رقابت‌ها اعلام کرده بود هدف اصلی والیبال ایران راهیابی به المپیک است و برنامه خاصی برای جام جهانی ندارد.

سؤالی که کولاکوویچ باید به آن پاسخ بدهد این است که چرا در این رقابت‌ها به برخی از بازیکنان اصلی تیم ملی استراحت نداده تا برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده باشند؟

محمود افشاردوست، دبیر سابق فدراسیون والیبال، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره نتایج تیم ملی والیبال در جام‌جهانی گفت: «تیم ملی بعد از حضور در لیگ ملت‌های والیبال، انتخابی المپیک و همچنین قهرمانی آسیا، راهی جام‌جهانی شد. به همین خاطر بازیکنان دچار فرسودگی شدند. اعتقاد دارم والیبال ایران می‌توانست در این رقابت‌ها جزو چهار تیم اول باشد.»

صحبت‌های تند شفر علیه فوتبال ایران

شفر که بعد از اخراج از استقلال به بنی یاس امارات رفته تا مربیگری را در این تیم ادامه دهد، هنوز از رفتار مدیران استقلال عصبانی است. همین عصبانیت هم باعث شده تا مصاحبه‌های مختلفی علیه فوتبال ایران و باشگاه استقلال انجام دهد.

او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش انتقادهای تندی به فوتبال ایران وارد کرده. شفر درباره حضور زنان در ورزشگاه موضعی متفاوت از دیگران گرفته و این حرکت را کاملاً نمایشی عنوان کرده است.

این مربی آلمانی در این مصاحبه، فوتبال ایران را متهم به سیاسی‌کاری کرده و گفته: فوتبال در ایران بسیار سیاسی است و بعضی از تیم‌ها یک حقوق سیاسی خاص دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها