کد خبر: 352018
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۳۶:۳۹
| |

کلوزه:

از تفریح چشم‌پوشی کردم که فوتبالیست شوم

رکورددار گلزنی در ادوار مختلف جام‌های جهانی می‌‌گوید در نوجوانی از یکسری امور مثل تفریحات چشم‌پوشی کرد تا در فوتبال به جایگاه بالایی برسد.

از تفریح چشم‌پوشی کردم که فوتبالیست شوم
کد خبر: 352018
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۳۶:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ میروسلاو کلوزه گفت‌وگویی با خبرگزاری آلمان انجام داد که در آن درباره دوران نوجوانی که قصد داشت فوتبالیست حرفه‌ای شود، صحبت کرد.

او گفت:در زمان نوجوانی من،‌تعداد مراکز آموزش فوتبال برای نوجوانان به اندازه امروز نبود.ضمن آنکه مجبور بودم حرفه‌ای را هم بیاموزم.چون پدر و مادرم می‌گفتند نباید تمام توانم را صرف فوتبال کنم.

کلوزه ادامه داد:به همین خاطر حتی در تیم‌های دوم باشگاه‌های مثل هامبورگ و کایزرس‌لاترن می توانستم بازی کنم.در آن موقع دیدم گام من برای حرفه‌ای شدن به قدر کافی بلند نیست.

او همچنین عنوان کرد:از همان زمان البته تلاش کردم مثل یک فوتبالیست حرفه‌ای غذا بخورم و رفتار کنم.خداراشکر مربی خوبی هم داشتم که حمایتم می‌کرد.با این حال دیر به حد مطلوب رسیدم.از تفریحاتم زدم تا تمرین کنم و فوتبالیست درجه‌ یکی شوم. به یاد دارم وقتی این کارها را می‌کردم، یکسری حتی به من می‌خندیدند.با این حال وقتی به 17 سالگی رسیدم، به این نتیجه رسیدم که می‌توانم به خواسته‌ام برسم.

کلوزه 41 ساله که اکنون مربی تیم جوانان باشگاه بایرن مونیخ است،‌سال‌ها در خط حمله تیم ملی آلمان بازی کرد و در جام‌های جهانی 16 گل زد تا بهترین گلزن تاریخ این پیکارها باشد.

او با تیم کشورش قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها