کد خبر: 351226
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۶:۳۱:۵۹
| |

واکنش بوفون به گل قیچی برگردان رونالدو چه بود؟

دروازه‌بان یوونتوس پس از این که دروازه‌اش با ضربه قیچی برگردان مهاجم پرتغالی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز شد با بازیکن رئال مادرید یک مکالمه کوتاه داشت.

واکنش بوفون به گل قیچی برگردان رونالدو چه بود؟
کد خبر: 351226
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۶:۳۱:۵۹

اعتمادآنلاین| جانلوئیجی بوفون در یک مصاحبه درباره مکالمه کوتاه خود با کریستیانو رونالدو پس از گلزنی از طریق قیچی برگردان در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. در آن زمان رونالدو به عنوان بازیکن رئال مادرید دروازه یوونتوس را باز کرد (ستاره پرتغالی اکنون برای تیم ایتالیایی بازی می‌کند). بوفون گفت: پس از 25 ثانیه که حال بدی از دریافت چنین گلی داشتم به کاری که رونالدو کرد فکر کردم. واقعا حرکتش زیبا بود. از او پرسیدم چند ساله هستی؟ او به من گفت برای یک بازیکن 33 ساله بد نیست، نه؟ در پایان هر دو خندیدیم.

رونالدو این گل زیبا را در دیدار رفت یک چهارم نیمه نهایی این رقابت‌ها در سال 2018 به ثمر رساند. مادرید توانست به دور بعد صعود کند و برای سومین سال پیاپی با شکست لیورپول قهرمان اروپا شد.

بوفون در فستیوال ورزشی ترنتو از حضور ستاره پرتغالی در یوونتوس ابراز خوشحالی کرد و گفت: در پایان دوران بازی‌ام فرصت بازی با رونالدو را پیدا کردم. این موضوع اتفاق ارزشمندی است. اگر با بهترین‌ها بازی نکنید پیشرفت‌تان سخت می‌شود. دوست داشتم او هم به فهرست بازیکنان بزرگی که با آنها بازی کردم افزوده شود.

دروازه‌بان ایتالیایی در پایان اظهار کرد: او یک پسر مودب است و شاهد رفتارش با دیگر هم تیمی‌هایش هستم. ما در تمرینات دو تا سه دقیقه با هم صحبت می‌کنیم و شناختش برای من یک اتفاق خوشایند بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها