شواین‌اشتایگر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان به دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش پایان داد.

شواین‌اشتایگر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
کد خبر: 349456
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۷:۲۱:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ باستین شواین‌اشتایگر به دوران بازیگری 18 ساله خود در رده حرفه‌ای پایان داد. هافبک 35 ساله سابق تیم ملی آلمان امروز (سه‌شنبه) با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از آویزان کردن کفش‌هایش خبر داد و در در آن نوشت: وقتش رسیده است. می‌خواهم از همه شما طرفدارانم و تیم‌هایم، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، شیکاگوفایر و تیم ملی آلمان و البته همسر و خانواده‌ام به خاطر حمایت‌های‌تان تشکر کنم.

شواین‌اشتایگر که دوران بازیگری خود در رده بزرگسالان را سال 2001 در تیم دوم باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرد و سال 2002 به تیم اصلی این باشگاه پیوست، با باواریایی‌ها هشت بار قهرمان بوندس‌لیگا، هفت بار قهرمان جام حذفی آلمان و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

او سال 2015 به منچستریونایتد پیوست و در این تیم روزهای کم فروغی را تجربه کرد هرچند در این تیم هم موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس شد.

شواینی تابستان سال 2017 فوتبال اروپا را به مقصد MLS‌ ترک کرد تا دوران بازیگری‌اش را در تیم شیکاگوفایر به پایان برساند، تیمی که 85 بازی برایش انجام داد و 8 گل زد.

او در فاصله سال‌های 2004 تا 2016 نیز 121 بازی برای تیم ملی آلمان انجام داد و 24 گل زد. افتخارات شواین‌اشتایگر در رده ملی شامل قهرمانی جام جهانی 2014 و نایب قهرمانی یورو 2008 می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها