کد خبر: 348456
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۴۵:۴۰
| |

ساره جوانمردی یکی از 10 پاراتیرانداز برتر جهان

وب سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در فاصله چند روز تا آغاز رقابتهای قهرمانی جهان پاراتیراندازی در استرالیا به معرفی برترین ورزشکاران جهان این رشته پرداخته که نام ساره جوانمردی در بین 10 تیرانداز برتر جهان معرفی شده است.

ساره جوانمردی یکی از 10 پاراتیرانداز برتر جهان
کد خبر: 348456
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۴۵:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در فاصله کمتر از چند روز تا آغاز رقابت های قهرمانی جهان پاراتیراندازی 2019 استرالیا، وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به معرفی برترین ورزشکاران این رشته پرداخت.

در این وب سایت عنوان شده است که چهره های جدید و قهرمانان جهان در این رویداد حضور دارند که باید عملکرد آنها را دنبال کنیم. کمیته جهانی تیراندازی پیش از آغاز پارالمپیک 2020 توکیو، نام 10 ورزشکار برتر حاضر در این رویداد را از کشورهای امارات، استرالیا، اوکراین، کره جنوبی، هندوستان، اسلواکی، چین، نیوزلند و ایران معرفی کرده است.

کمیته بین المللی پارالمپیک در این مقاله از ساره جوانمردی ملی پوش کشورمان با لقب ملکه تپانچه یاد کرد و نوشت: « این ورزشکار 3 بار قهرمانی در جهان و 2 بار قهرمانی در پارالمپیک را در کارنامه خود دارد و کسب 2 مدال طلا در رقابت های قهرمانی جهان 2018 در ماده های تپانچه خفیف 50 متر بادی و تپانچه 10 متر بادی زنان، آخرین دستاورد او است.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها