کد خبر: 348376
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۹:۳۶:۰۴
| |

گرت بیل مورد تشویق هواداران رئال قرار گرفت

مهاجم ولزی کهکشانی‌ها در دقیقه 83 بازی شب گذشته مقابل گرانادا جای خود را به «خامس رودریگوئز» داد و برخلاف ماه‌های قبل که به محض ورود به زمین با سوت‌های ممتد هدف اعتراض هواداران قرار می‌گرفت، این بار طعم تشویق ایستاده حاضران در برنابئو را چشید.

گرت بیل مورد تشویق هواداران رئال قرار گرفت
کد خبر: 348376
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۹:۳۶:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ «گرت بیل» در موارد متعدد در سانتیاگو برنابئو هدف خشم هواداران دمدمی رئال قرار می‌گرفت و طی چند فصل اخیر همواره با سوت‌ها و توهین‌های نمادین هواداران دست و پنجه نرم می‌کرد.

با وجود اینکه همه چیز از جدایی قطعی وی از جمع کهکشانی‌ها در تابستان سال جاری حکایت داشت اما انتقال مرد ولزی به سوپرلیگ چین که به نوعی روی کاغذ محقق شده به نظر می‌رسید، به یکباره و در لحظه آخر منتفی شد و حالا بیل پس از عادی شدن روابط با «زین‌الدین زیدان» در فصل جدید همواره در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت مرد فرانسوی به کار گرفته شده است.

علاوه بر این، ورق در زمین بازی هم برای کاپیتان تیم ملی ولز برگشته و وی با شروعی تحسین‌برانگیز در فصل جدید عملکردهای قابل توجهی را از خود برجای گذاشته که از جمله آنها می‌توان به پاس گل شب گذشته وی اشاره کرد؛ پاسی که با ضربه «کریم بنزما» به گل نخست سفیدپوشان بدل شد و همگان را برای تحسین و تمجید از آن، مجبور به استفاده از صفات مبالغه‌آمیز کرد.

بیلِ احیا شده حالا در وظایف تدافعی نیز نقش پررنگی ایفا می‌کند؛ مسئولیتی که کم‌کاری در انجام آن، پیش از این همواره از سوی منتقدان وی در کانون های هواداران رئال مورد انتقاد شدید قرار می‌گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها