کد خبر: 348260
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۷:۱۱:۰۴
| |

علی‌اصغر مجرد، سرعتی زن جوان تیم ملی والیبال ایران:

والیبال ایران در بازی برابر برزیل از پیش بازنده نیست

سرعتی زن جوان تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی مقابل برزیل در جام جهانی گفت: بازی بسیار سختی مقابل قهرمان المپیک در پیش داریم اما از پیش بازنده نیستیم.

والیبال ایران در بازی برابر برزیل از پیش بازنده نیست
کد خبر: 348260
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۷:۱۱:۰۴

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر مجرد، سرعتی زن جوان تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی روز یکشنبه مقابل تیم ملی برزیل در رقابت های جام جهانی والیبال گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم برزیل، قهرمان المپیک و جهان در یپش داریم. برزیل تیم منظمی است که بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد. ما از پیش بازنده نیستیم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد. امیدواریم فردا هم روز ما باشد و بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ملی پوش والیبال ایران درباره دو پیروزی تیم ملی مقابل تیم های کانادا و استرالیا گفت: با توجه به دو باختی که در ابتدای مسابقات داشتیم پیش از بازی با کانادا فشار زیادی روی ما بود. در بازی مقابل کانادا برای هر یک امتیاز جنگیدیم و توانستیم پیروز شویم.

او در ادامه گفت: امروز نیز بازی سختی مقابل استرالیا داشتیم. انتظار چنین بازی ای از آنها نداشتیم. استرالیایی ها سرویس های خوبی زدند اما در نهایت ما توانستیم پیروز شویم. با وجود خستگی تمام تلاش خود را خواهیم کرد و سعی می کنیم در ادامه رقابت ها بهترین نمایش را به اجرا بگذاریم و پیروز از زمین خارج شویم. از همه کسانی که ما را دعا می کنند و برایمان انرژی می فرستند تشکر می کنم. امیدوارم در بازیهای آینده پیروزی هایمان ادامه دار باشد تا جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها