کد خبر: 347962
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۰۹:۰۰:۴۹
| |

زنان در انتظار جایگاه‌های بیشتر در آزادی

اولین قدم برای خرید رسمی بلیت برای ورود زنان به استادیوم آزادی و نشستن به تماشای بازی فوتبال تیم ملی ایران و کامبوج این ‌طور برداشته شد. کمتر از یک هفته تا روز پنجشنبه 18 مهرماه مانده است و از همین حالا می‌شود گفت که باز هم موضوع حضور رسمی زنان در آزادی قرار است بر اصل مسابقه سایه بیندازد.

زنان در انتظار جایگاه‌های بیشتر در آزادی
کد خبر: 347962
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۰۹:۰۰:۴۹

اعتمادآنلاین| نیمه‌های شب بود که پیغام‌های کوتاه و گاه بریده بریده به سرعت سر از گوشی‌های تلفن درآوردند: «فروش بلیت شروع شده؛ عجله کنید.» و همه کسانی که پیغام را گرفتند تبدیل شدند به ارسال‌کننده همان پیام و لابه‌لای سوال‌های مداوم: «چرا حالا؟»، «چرا ظرفیت محدوده؟» و «سایت معتبره؟» شروع کردند به کلیک کردن و حساب کاربری ساختن و کد ملی وارد کردن و باز کلیک کردن و کلیک کردن و کلیک کردن؛ اولین قدم برای خرید رسمی بلیت برای ورود زنان به استادیوم آزادی و نشستن به تماشای بازی فوتبال تیم ملی ایران و کامبوج این ‌طور برداشته شد. کمتر از یک هفته تا روز پنجشنبه 18 مهرماه مانده است و از همین حالا می‌شود گفت که باز هم موضوع حضور رسمی زنان در آزادی قرار است بر اصل مسابقه سایه بیندازد.

تا آن روز البته بحث‌ها و گاه‌ جدل‌ها و گمانه‌زنی‌ها در مورد پنجشنبه‌ای که قرار است بیاید ادامه پیدا خواهد کرد. هنوز اینکه ورود به جایگاه تماشاگران در عمل چگونه مدیریت خواهد شد و زنان باید انتظار چگونه برخوردها و احیانا مقاومت‌هایی را داشته باشند در ذهن‌ها هست. هنوز گام‌های بعدی و به واقعیت پیوستن حضور بدون مساله زنان تماشاگر در بازی‌های باشگاهی و در استادیوم‌هایی غیر از استادیوم آزادی باقی می‌مانند تا دیدن آنچه واقعا عملی می‌شود، جشن خرید بلیت آزادی در شبکه‌های اجتماعی برپا است.

منبع: اعتماد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها