جوانمردی:

تمرینات‌مان کم و انتظارات خیلی زیاد است

ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران گفت: اسلحه‌ای که با آن کار می‌کنم اصلا اسلحه مناسب من نیست و از طرفی تمرینات‌مان در این ماده کم و انتظارات خیلی زیاد است.

تمرینات‌مان کم و انتظارات خیلی زیاد است
کد خبر: 347883
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۵:۰۰:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ ساره جوانمردی درباره اردوی پایانی تیم ملی برای شرکت در رقابت های جهانی استرالیا اظهار داشت: اردوی پایانی تیم ملی تیراندازی را پیگیری می‌کنیم. سهمیه‌ها سال گذشته در مسابقات جهانی کره جنوبی کسب شد که انتظار کسب یک سهمیه را از ملی پوشان تفنگ داریم. من از دو اردوی گذشته به اردو برگشته‌ام و دیگر به صورت غیرمتمرکز تمرین نمی‌کنم. تمریناتم تحت نظر رضا احمدی است.

وی افزود: فعلاً شرایط خوب است. آماده هستیم تا کمیته پارالمپیک شرایطش را برای ورزشکاران به ویژه کسانی که شانس مدال دارند برای بازی‌های پارالمپیک توکیو اعلام کند تا ببینیم چقدر مثل همیشه حمایت می شویم.

ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان در خصوص مشکلاتی که در ماده تپانچه خفیف 50 متر دارد، اظهار داشت: قبل از بازی‌های پارا آسیایی اینچئون که در ماده خفیف فعالیتم را آغاز کردم تا الان همیشه مشکل کمبود فشنگ وجود داشته است و مضاعف‌تر برای من این است که اسلحه‌ای که با آن کار می‌کنم اصلاً اسلحه مناسب من نیست و بارها عنوان کرده‌ام که کاش شرایطی فراهم می‌شد تا نوع اسلحه من یا تجهیزات من در این ماده حداقل به روزتر می‌شد. هر چند با همان امکانات کم هم من توانسته‌ام شرایطم را در تپانچه خفیف 50 متر تثبیت کنم و مدال‌های متعددی را در مسابقات مختلف کسب کردم.

وی ادامه داد: شرایط فعلی کمی وخیم‌تر شده است. به دلیل تحریم‌ها فشنگ اصلاً به ما نمی‌رسد و ما واقعاً با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنیم. تمرینات ما در خفیف 50 متر خیلی کم است و انتظارات خیلی زیاد است و اگر مدالی گرفته نشود بیشتر به پای کوتاهی ورزشکار گذاشته می‌شود تا اینکه سنجیده شوند که آیا ما تجهیزات و امکانات خوبی در اختیارشان قرار داده‌ایم یا تمرینات کافی بوده یا اینکه مشکل از خود ورزشکار است.

جوانمردی ابراز امیدواری کرد شرایط و مشکلات تیرانداز برطرف شود و گفت: امیدوارم برای یک سال آینده‌ که تا بازی‌های پارالمپیک توکیو باقی مانده، این مشکل تا حدی برطرف شود که ما با خیال راحت‌تری بتوانیم تمرینات‌مان را در 50 متر ادامه دهیم و پا به پای 10 متر پیش برویم، چون اگر با این وضعیت و چهار یا پنج جلسه تمرین بخواهیم به مسابقات آسیایی یا قهرمانی جهان یا المپیک اعزام شویم در این رشته فعالیت نکنیم خیلی برای ما بهتر است تا اینکه بخواهیم باری بر دوش خودمان بگذاریم و فشار مضاعف تری برای مدال آوری داشته باشیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها