کد خبر: 347404
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۷:۳۸:۲۷
| |

سخندان، کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران:

رییس کمیته داوران جرات جواب دادن تماس‌هایم را ندارد

رضا سخندان، کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران، گفت: اگر حرف‌های هدایت‌الله ممبینی رئیس کمیته داوران حقیقت دارد، چرا شهامت نداشت جواب تلفن‌های مرا بدهد؟

رییس کمیته داوران جرات جواب دادن تماس‌هایم را ندارد
کد خبر: 347404
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۷:۳۸:۲۷

اعتمادآنلاین| رضا سخندان، کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران، گفت: احساس می‌کنم به اندازه کافی در داوری فوتبال حضور داشته‌ام و دیگر رمقی برای من باقی نمانده است.

وی افزود: متاسفانه تمام حرف‌هایی که «هدایت ممبینی» در سایت فدراسیون فوتبال بر زبان آورده است، به دور از واقعیت بوده و عدم صداقت رییس کمیته دواران را نشان می‌دهد.

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: شب قبل از اینکه فهرست بین‌المللی داوری اعلام شود، ممبینی با من تماس گرفت و اعلام کرد می‌خواهی به داوری در سطح بین‌المللی ادامه دهی یا خیر؟ من در جواب گفتم در شرایط خوبی به سر می‌برم و می‌خواهم تا سال 2020 در لیست داوران بین‌المللی حضور داشته باشم.

سخندان تصریح کرد: ممبینی با این خواسته موافقت کرد و جواب داد شما در جام جهانی قضاوت کرده‌ای و تجربیات ارزشمندی داری و چه کسی بهتر از شما می‌تواند در فهرست حضور داشته و تجربیاتش را در اختیار نسل جوان قرار دهد.

وی افزود: متاسفانه بعد از اینکه من و رییس کمیته داوران تلفنی با یکدیگر حرف زده و به توافق رسیدیم، فهرست بین‌المللی داوری اعلام شد و نام من وجود نداشت. در ابتدا تصور من بر این بود که داوران جوان حضور دارند اما وقتی متوجه شدم همه هستند به جز من، با ممبینی تماس گرفته و او در کمال تعجب گفت من پیش از مکالمه تلفنی‌مان لیست را داده بودم زیرا فکر می‌کردیم قصد خداحافظی دارید.

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران تاکید کرد: ای کاش ممبینی اعلام می‌کرد ما نیم‌خواهیم تورا در فهرست بین‌المللی داوری قرار دهیم آن وقت من کوچک‌ترین اصراری نداشتم. مشکل من با عدم صداقت آقایان است.

سخندان در پایان گفت: اگر حرف‌های ممبینی حقیقت دارد، چرا شهامت نداشت جواب تلفن‌های مرا بدهد. حداقل جرات داشت با من حرف بزند. من 16 سال است در داوری هستم و همه را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها