کد خبر: 346923
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۴:۴۵:۱۰
| |

انتقاد پیتر اشمایکل از پوگبا

اسطوره اسبق باشگاه منچستریونایتد پس از توقف یک بر یک این تیم مقابل آرسنال، با چسباندن برچسب «بچه دردسرساز» به «پل پوگبا»، از خجالت هافبک فرانسوی در آمد.

انتقاد پیتر اشمایکل از پوگبا
کد خبر: 346923
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۴:۴۵:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ توقف در اولدترافورد مقابل توپچی‌های لندن شاگردان «اوله گانر سولسشر» را در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره باقی گذاشت تا 9 امتیازی که آنان از مجموع 10 بازی خود در فصل جدید دشت کرده‌اند، بدترین شروع آنان در ادوار برگزاری لیگ انگلیس لقب بگیرد.

حضور پوگبا در دیدار شب گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه قوزک پا، در هاله‌ای از ابهام بود اما سولسشر مرد فرانسوی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.

در این بین، «پیتر اشمایکل» دروازه‌بان افسانه‌ای یونایتد با انتقاد شدید از عملکرد پوگبا اظهار داشت: اگر پوگبا در یونایتد بازی می‌کند باید سرعت خود را کمی بیشتر کند؛ او به شکلی نگران‌کننده کُند است و در 25 دقیقه ابتدایی بازی عملا به سمت دروازه خودی حرکت می‌کرد.

وی ادامه داد: برای بازیکنی با کیفیت پوگبا این موضوع ناامید کننده است؛ نمی‌دانم نقش او در تیم چیست؛ حتی زمانی که اوله او را تعویض می‌کند و در پستی جلوتر به کار می‌گیرد، چیز خاصی اتفاق نمی‌افتد؛ پوگبا در این بازی تنها 2 پاس خوب داد نه 15 پاس؛ و به نظر من این یک مشکل است؛ او توجه بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند و به نظر برای تیم مثل یک بچه دردسرساز است.

اشمایکل افزود: زمانی که شما بازیکنی دارید که تا این اندازه جلب توجه می‌کند باید نقش او در تیم را مشخص کنید؛ پوگبا چه کاری برای یونایتد انجام می‌دهد؟ به نظرم بازیکنان اطراف او به اندازه کافی خوب و باکیفیت هستند؛ نیمه اول طوری بود که انگار خودش را مخفی کرده است؛ نیمه دوم کمی بهتر شد و بدیهی است زمانی که او کمی جلوتر بازی می‌کند وظایف دفاعی وی کمتر شده و در نتیجه در موقعیت‌های بیشتری صاحب توپ می‌شود اما به طور حتم مانند فصل گذشته بازی نمی‌کند.

گلر اسبق تیم ملی دانمارک تاکید کرد: گاهی این موضوع را می‌شنوید که مردم پوگبا را دوست ندارند چرا که او کار زیادی برای یونایتد انجام نمی دهد اما او یک بازیکن کلاس جهانی است پس چطور باید بهترین بازی را از او بگیریم؟ منظورم این نیست که تمام کارهای او اشتباه است اما آنچه مرا گیج می‌کند پست و وظیفه اصلی او در تیم است؛ از بازیکنی همچون پوگبا انتظار می‌رود که مسئولیت تیم و هدایت جوانان را بر عهده بگیرد اما اوضاع کاملا برعکس است و این موضوع عجیب به نظر می‌رسد؛ دیدن بازی یونایتد از تلویزیون با تماشای بازی این تیم از روی سکوها تفاوت زیادی دارد و به اعتقاد من نگه داشتن چنین بازیکنی در برهه کنونی به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها