کد خبر: 346637
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۲۱:۰۰:۴۴
| |

سریع‌ترین بانوی دونده ایران در آستانه لژیونر شدن

فرزانه فصیحی، سریع ترین بانوی دونده ایران، در آستانه عقد قرارداد با باشگاه پارتیزان بلگراد است.

سریع‌ترین بانوی دونده ایران در آستانه لژیونر شدن
کد خبر: 346637
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۲۱:۰۰:۴۴

اعتمادآنلاین| فرزانه فصیحی، سریع ترین بانوی دونده ایران، در مورد پیوستن به این باشگاه گفت: این موضوع برای دو تا سه ماه پیش است اما به دلیل حضور در لیگ ایران و قرارداد با باشگاه سپاهان کارم به تعویق افتاد و الان که مسابقات ایران تمام شده منتظر ویزا هستم تا بروم و شرایط را بررسی کنم.

او در مورد وضعیت قرارداد خود بیان کرد: صحبت‌هایی در مورد قرارداد داشتیم اما هنوز قطعی نشده و باید ابتدا شرایط را بررسی کنم. احتمالا تا اسفند در این باشگاه کار کنم. بهمن مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و بعد از آن اسفندماه مسابقات جهانی داخل سالن برگزار می‌شود که به دنبال شرکت در این مسابقات هستم چون هدف اولم قهرمانی آسیا است که در چین برگزار می‌شود و ورودی قهرمانی جهان هم محسوب می‌شود. حسابی تمرین می‌کنم تا به اهدافم نزدیک شوم.

فصیحی با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای پیوستن به این باشگاه یک نوع ریسک است، افزود: از این نظر می‌گویم که شرایطم تغییر می‌کند و تا به حال کسی این شرایط را تجربه نکرده است. احتمال دارد برایم خوب یا معمولی باشد اما می‌خواهم درهای جدیدی را به روی خودم باز کنم.

فصیحی در ادامه بیان کرد: این باشگاه برای فعالیت در مسابقات داخلی‌ با من صحبت کرده است. ویزایم که صادر شود در تمرینات حاضر می‌شوم تا چند ماه آینده که در مسابقات مختلف شرکت کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها