کد خبر: 346106
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۵:۳۵:۲۴
| |

جانشین گواردیولا یک هلندی خواهد بود

براساس گزارش نشریه میرر اسپورت، باشگاه منچسترسیتی با توجه به نزدیک شدن زمان انقضای قرارداد «پپ گواردیولا» (سال 2021)، با امضای قراردادی «جیوانی فن برنکهورست» را با اعطای «مسئولیتی نامحدود» به عنوان جانشین احتمالی مرد اسپانیایی به خدمت گرفت.

جانشین گواردیولا یک هلندی خواهد بود
کد خبر: 346106
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۵:۳۵:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ با توجه به دستاوردهایی که گواردیولا در سال‌های اخیر برای سیتیزن‌ها به ارمغان آورده است، بی‌شک هواداران سیتی از جدایی پپ اندوهگین خواهند شد اما با توجه به نزدیک شدن موعد انقضای قرارداد وی در تابستان سال 2021، باشگاه منچسترسیتی با جذب سرمربی هلندی برنامه انتقال نرم قدرت را در دستور کار قرار داده است.

براساس گزارش میرر، سیتی با امضای قراردادی با «مسئولیت نامحدود» به فن برونکهورست را به خدمت گرفته است.

سرمربی هلندی پس از ترک سمت خود در باشگاه فاینورد پیش از تابستان سال جاری، به عنوان یکی از اعضای کادر فنی سیتی در این باشگاه مشغول به فعالیت بوده است.

گزارش مذکور مدعی است که قرارداد مورد توافق مقرر می‌کند که فن برونکهورست تا زمان تمام شدن قرارداد گواردیولا، به عنوان دستیار به مرد 44 ساله اسپانیایی کمک کند.

آن طور که به نظر می‌رسد، برنامه سیتی آماده‌سازی باشگاه برای جدایی زودتر از موعد گواردیولا است تا بدین شکل مرد هلندی با مسئولیت نامحدودی که دارد، با سازوکار تیم به خوبی آشنا شود؛ به اعتقاد سران سیتی، مسئولیت نامحدود فن برونکهورست از مربیگری گرفته تا نظارت بر تیم جوانان، تدابیر استعدادیابی، تبلیغات و مرور برنامه‌های هیات مدیره، باعث می‌شود تا بازیکن اسبق تیم‌های رنجرز، آرسنال و بارسلونا به خوبی تیم را در دوران «پسا - پپ» به جلو براند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها