در مرحله نیمه نهایی مسابقات اسنوکر چین صورت گرفت؛

کسب جایزه 32 هزار پوندی توسط ستاره اسنوکر ایران

حسین وفایی، ستاره اسنوکر ایران، در مرحله نیمه نهایی مسابقات اسنوکر چین به مارک ویلیامز باخت و به فینال نرسید.

کسب جایزه 32 هزار پوندی توسط ستاره اسنوکر ایران
کد خبر: 345651
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۳:۱۸:۲۵

اعتمادآنلاین| در مرحله نیمه نهایی مسابقات معتبر اسنوکر چین (China Championship)، حسین وفایی بازیکن شاخص ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف مارک ویلیامز نفر سوم رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان از ولز رفت که در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و از راه یابی به فینال بازماند.

وفایی با حضور در این مرحله جایزه 32 هزار پوندی را به خود اختصاص داد.

مسابقات China Championship که بهترین های اسنوکر حرفه ای جهان در آن حضور دارند از نظر سطح برگزاری مسابقات، بسیار معتبر بوده و چهره های شاخص حرفه‌ای جهان در این مسابقات حاضر می‌شوند.

مسابقات امسال نیز 751 هزا پوند جایزه دارد که جایزه قهرمان 150 هزار پوند، نایب قهرمان 75 هزار پوند و نفرات راه یافته به نیمه نهایی 32 هزار پوند است.

البته فدراسیون بولینگ و بیلیارد از این رقابتها به عنوان مسابقات قهرمانی جهان نام برده که صحیح نیست. هر چند سطح مسابقات چین بسیار بالا است و تمام حرفه ای های جهان در آن حضور دارند و سطحش دست کمی از قهرمانی جهان ندارد اما عنوان این مسابقات قهرمانی جهان نیست.


مسابقات قهرمانی جهان سال 2019 در شفیلد انگلستان برگزار شد که جاد ترامپ از همین کشور موفق شد به قهرمانی دست پیدا کند.

مسابقات China Championships از سال 2016 و با جوایز دلاری هنگفت برگزار می شود که در سه سال گذشته چهره های شاخص جهان جان هیگینز (2016)، لوکا برسل (2017) و مارک سلبی (2018) قهرمان شدند.

جاد ترامپ که قهرمان مسابقات جهانی 2019 است، در مسابقات چین در مرحله یک هشتم نهایی 5-2 به جو پری باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

دیگر دیدار نیمه نهایی مسابقات چین بین دو ستاره دیگر اسنوکر جهان یعنی مارک سلبی و شان مورفی برگزار می شود تا حریف ویلیامز در فینال مشخص شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها