کد خبر: 342847
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

استراماچونی پاییز تهران را می‌بیند؟

«برف زمستان» در ادبیات فوتبالی‌ها به آنهایی اطلاق می‌شود که موقعیت متزلزلی در تیم‌شان دارند و به نوعی طعنه‌ای است درباره ماندن یا نماندن یک فوتبالیست یا مربی در تیم خود.

استراماچونی پاییز تهران را می‌بیند؟
کد خبر: 342847
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- دربی تهران در حالی در آخرین ساعت‌های تابستان برگزار می‌شود که استقلال با هدایت آندره‌آ استراماچونی در بدترین شرایط فنی و روحی برای رویارویی با پرسپولیسی آماده می‌شود که به خوبی توانسته پسابرانکو را مدیریت کند.

«استقلال از سه بازی خود تاکنون 2 امتیاز به دست آورده در حالی که حریف آن‌ها در روز یکشنبه ازسه بازی به 6 امتیاز رسیده است. جدا از اینکه آبی‌‌های تهران با یک شکست و 2 نتیجه مساوی لیگ را به بدترین شکل شروع کرده‌اند، آشکارا از عدم هماهنگی، عدم اعتماد به نفس و همچنین عدم آرامش رنج می‌برند تا بتوان این‌طور گفت که دربی برایشان هم دشوار و البته هم حساس و حیاتی شده است. مخصوصاً برای مربی‌شان که نشان داده نه تنها نمی‌تواند تیمش را به آرامش برساند، بلکه تبحر (!) خاصی در ایجاد حاشیه و جنجال دارد.

شرح این شرایط نشانگر چیزی نیست جز اینکه استقلالی‌ها در زمانی برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت که در کنار شرایط بد، می‌دانند چاره‌ای جز برنده شدن ندارند.

البته بر کسی پوشیده نیست «فوتبال غیرقابل‌ پیش‌بینی است» و حتی احتمال دارد آبی‌ها با نمایشی خیره‌کننده هم رقیب سنتی را شکست بدهند و هم از این به بعد حتی خود را در جمع مدعیان لیگ معرفی کنند.

اما با احتساب شرایط موجود، استقلال در دربی نسبت به پرسپولیس شرایط دشوارتری دارد و در صورت شکست احتمالی اوضاع از امروز نیز پیچیده‌تر خواهد شد. حتی شاید - تاکید می‌شود شاید - منجر به برکناری زودهنگام استراماچونی - ایتالیایی‌ خوش‌تیب - از سرمربیگری استقلال شود.

پس باید صبر کرد و دید بعد از سوت پایان دربی،‌ استراماچونی برف تهران که سهل است، پاییز تهران را می‌بیند یا نه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها