کد خبر: 342506
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۹:۴۱:۱۱
| |

استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر به باشگاه سایپا واگذار می‌شود

با امضای تفاهم‌نامه‌ای باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا به شهرستان اسلامشهر منتقل می‌شود.

استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر به باشگاه سایپا واگذار می‌شود
کد خبر: 342506
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۹:۴۱:۱۱

اعتمادآنلاین| قیر آرمیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین مسئولین شهرستان اسلامشهر با مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا فعالیت‌های ورزشی این باشگاه در مجموعه استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر انجام می‌شود.

آرمیان افزود: در نشستی که با حضور معاون وزیر ورزش در شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مدیرعامل و نمایندگان باشگاه سایپا ،فرماندار، شهردار و دادستان اسلامشهر، در محل دفتر فرماندار تشکیل شد، با عقد تفاهم‌نامه‌ای مقدمات حضور و انتقال باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به شهرستان اسلامشهر فراهم شد.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده در این جلسه بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده میان معاون وزیر ورزش در شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا و فرماندار شهرستان اسلامشهر مقرر شد که استادیوم ورزشی7هزار نفری اسلامشهر براساس ماده 27 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی به باشگاه سایپا در قبال انجام تعهداتی واگذار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به احداث مجموعه و استادیوم ورزشی 7 هزار نفری پس از 10 سال در شهرستان اسلامشهر و افتتاح آن در سال گذشته، نگهداری و تجهیز این مجموعه ماهیانه بالغ بر 30 میلیون تومان برای اداره ورزش و جوانان به همراه داشت که با توجه به اینکه تأمین این هزینه‌ها از عهده این اداره بر نمی‌آمد، بهترین راهکار مشارکت بخش خصوصی و نظارت بر مجموعه توسط اداره ورزش است.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با چندین باشگاه کشور و استقبال باشگاه سایپا در جلسه امروز با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان مسئولین امر، مقدمات حضور این تیم باشگاهی با رعایت موارد قانونی در شهرستان اسلامشهر فراهم شد.

آرمیان تاکید کرد: بر اساس مفاد تفاهم‌نامه منعقده در راستای ارتقاء سطح ورزش منطقه و استفاده بهینه از مجموعه استادیوم اسلامشهر مقرر شد، باشگاه سایپا در ازای تامین منابع مالی مورد نیاز برای رفع نواقص مورد نظر فدراسیون آسیایی فوتبال، استادیوم هفت هزار نفری اسلامشهر را به منظور انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی باشگاه در این مجموعه باشگاه این مجموعه را در اختیار بگیرد.

وی با اشاره به وجود استعدادها و پتانسیل‌های بالقوه ورزشی در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر 25 فوتبالیست اسلامشهری در تیم‌های مختلف در لیگ برتر فوتبال، لیگ آزادگان و غیره در قالب عضویت در تیم‌های باشگاهی کشور مشغول بازی هستند و علاوه بر آن قریب به 60 مدرسه فوتبال در طی ایام تابستان در سطح شهرستان اسلامشهر دایر و در حال ارائه خدمات به علاقمندان هستند.

این مقام مسئول گفت: حضور تیم‌های باشگاهی مطرح کشور در رشته‌های مختلف ورزشی علاوه بر ارتقاء سطح ورزش منطقه می‌تواند زمینه سرمایه‌گذاری خوبی برای بخش خصوصی در این شهرستان را به وجود آورد.

وی با تاکید بر حضور همه جانبه باشگاه سایپا در اسلامشهر افزود: باشگاه سایپا با حضور در اسلامشهر علاوه بر انجام تمام فعالیت‌های ورزشی و تمرینی خود در رشته‌های مختلف ورزشی و رفع نواقص و تجهیز استادیوم 7هزار نفری این شهرستان میزبانی از مسابقات رسمی کشور را هم برعهده خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با اشاره به مزایا و امتیازات حضور یک باشگاه مطرح کشور در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: از روز شنبه 30 شهریور ماه جاری در جلسات تخصصی‌تر با حضور نمایندگان و مسئولین دستگاه‌های متولی و نمایندگان باشگاه سایپا پس از تبادل نظر مراحل عقد قرارداد نهایی واگذاری استادیوم هزار نفری اسلامشهر به باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا آماده خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها