کد خبر: 340733
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۰:۴۶
| |

هشدار داوید سیلوا به هم تیمی‌هایش/ برای قهرمانی دوباره باید موفقیت‌های گذشته را فراموش کنیم

داوید سیلوا به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد این تیم برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر باید موفقیت‌های قبل را فراموش کرده و از ابتدا برای کسب پیروزی در بازی‌ها بجنگد.

هشدار داوید سیلوا به هم تیمی‌هایش/ برای قهرمانی دوباره باید موفقیت‌های گذشته را فراموش کنیم
کد خبر: 340733
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۰:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ بعد از گذشت چهار هفته از لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی دو امتیاز از لیورپول عقب افتاده است و توقف شاگردان گواردیولا برابر تاتنهام باعث شده است تا فعلا لیورپول با رکورد 100 درصد پیروزی در چهار مسابقه صدرنشین لیگ برتر شود.

داوید سیلوا که بعد از رفتن ونسان کمپانی بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بندد درباره قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برای سومین فصل پیاپی گفت: کار خیلی دشواری در پیش داریم. تنها یک راه است که بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و آن هم این است که موفقیت‌های قبل را فراموش کنیم و بتوانیم از ابتدا در هر دیدار برای کسب سه امتیاز بجنگیم. برای اینکه برای سومین فصل پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاوریم باید از نظر ذهنی خیلی قوی باشیم و انگیزه خودمان را از دست ندهیم.

داوید سیلوا از سال 2010 بعد از جدایی از والنسیا در تیم منچسترسیتی پا به توپ شده است و موفق شده 350 بار برای این تیم به میدان برود.

"جادوگر کوچک" تاکنون چهار قهرمانی در لیگ برتر با منچسترسیتی به دست آورده و امسال نیز تلاش می‌کند که تیمش را به قهرمانی در این این رقابت‌ها برساند. سیتی رقابت سختی با لیورپول در راه قهرمانی در لیگ برتر دارد و باید دید امسال چه تیمی فاتح لیگ برتر می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها