کد خبر: 337475
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از انتقال جنجالی مائورو ایکاردی گزارش می‌دهد:

جنجالی به نام مائورو

در فوریه 2019 وندا نارا به عنوان مدیر برنامه‌های ایکاردی مشغول رایزنی با سران باشگاه برای بستن قراردادی تازه با مبلغی بالاتر بود. اما با توجه به عملکرد مائورو در چند بازی آخر به نظر می‌رسید وندا زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده است. اینتر از مذاکره با وندا راضی نبود و بر طبق گزارش‌ها از ایکاردی خواسته بود یا مدیر برنامه جدیدی استخدام کند یا با زنی دیگر ازدواج کند!

جنجالی به نام مائورو
کد خبر: 337475
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن- مائورو ایکاردی بزرگ‌شده آکادمی بارسا در دوره عجیب و باشکوه پپ گواردیولا بود. زمانی که فهمید نمی‌تواند با حضور پپ به تیم اصلی راه پیدا کند، با رفتن به سمپدوریا شانس ستاره شدن را امتحان کرد. پس از پیوستن به سمپدوریا عملکرد درخشان او و به ثمر رساندن 10 گل در فصل 2012-2013 باعث شد اینترمیلان با ایکاردی جوان قرارداد ببندد.

در سمپدوریا بود که ایکاردی با همسر و مدیر برنامه‌هایش وندا نارا آشنا شد. وندا همسر سابق ماکسی لوپز، هم‌تیمی ایکاردی، بود. زمستان 2013 ایکاردی در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌اش به وندا را علنی کرد و خبرش تیتر یک رسانه‌های ایتالیا شد.

آوریل 2014 بازی سمپدوریا-اینتر به «دربی وندا» تبدیل شد. دست ندادن لوپز با ایکاردی قبل از شروع بازی جنجال زیادی به پا کرد. اتفاقات درون زمین هم به هیجان بازی افزود. ایکاردی یک گل به تیم سابقش زد و مکسی لوپز چند دقیقه بعد پنالتی را از دست داد و در نهایت اینتر با نتیجه چهار بر صفر سمپدوریا را شکست داد.

فوریه 2015، روبرتو مانچینی با شکست‌های متعدد از تکرار روزهای موفق خود در اینتر ناامید بود که ایکاردی یک جنجال تازه به راه انداخت. بعد از شکست اینتر در مقابل ساسوئولو درگیری ایکاردی با اولتراهای میلان وضع تیم و سرمربی را از آنچه بود وخیم‌تر کرد.

اکتبر 2016 تازه جو اندکی آرام گرفته بود که کتاب سرگذشت ایکاردی منتشر شد. در آن کتاب درگیری با هواداران به شکلی تازه و دقیق توضیح داده شده بود. این بخش از کتاب هواداران را آنچنان عصبانی کرد که در نهایت صفحات مربوط به درگیری از نسخه اصلی حذف شد.

جنجال قرارداد فوریه 2019

فوریه 2019 وندا نارا به عنوان مدیر برنامه‌های ایکاردی مشغول رایزنی با سران باشگاه برای بستن قراردادی تازه با مبلغی بالاتر بود. اما با توجه به عملکرد مائورو در چند بازی آخر به نظر می‌رسید وندا زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده است. اینتر از مذاکره با وندا راضی نبود و بر طبق گزارش‌ها از ایکاردی خواسته بود یا مدیر برنامه جدیدی استخدام کند یا با زنی دیگر ازدواج کند!

با پایان یافتن فصل، ورود آنتونیو کونته و تغییرات کلی در اینتر خبر از آن می‌داد که ایکاردی دیگر نقشی در برنامه‌های سرمربی تازه باشگاه ندارد و در لیست خروج قرار خواهد گرفت.

در نهایت جوزپه موراتا مدیر ورزشی باشگاه اینتر اعلام کرد اینتر و اسپالتی با در نظر گرفتن همه جوانب این تصمیم را گرفته‌اند و انتقال مائورو ایکاردی در این شرایط به نفع تیم، باشگاه و خود اوست.

اینتر دیگر مهاجم آرژانتینی و جنجالی خود را نمی‌خواست و این را رسماً اعلام کرده بود. تلاش ایکاردی برای جنجال بیشتر و ماندن در اینتر بی‌فایده بود و در نهایت پس از چند ماه اختلاف مائورو ایکاردی در روز آخر فصل نقل و انتقالات به پاری‌سن‌ژرمن رفت تا با قراردادی قرضی چالش تازه‌ای را در تیم ثروتمندان تجربه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها