کد خبر: 337154
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از حواشی این روزهای مربی استقلال

مصاحبه‌های استرا و تکذیب‌های استقلال

داستان مترجم مربی ایتالیایی به پایان نرسیده بود که ماجرای ممنوع‌الخروجی او آغاز شد. گازتا دلا اسپورت، یکی از معتبرترین رسانه‌های ورزشی ایتالیا، در خبری مدعی شد که بعد از بازی استقلال برابر فولاد خوزستان، استراماچونی قصد داشته برای مرخصی به ایتالیا برود، اما به دلیل پایان مهلت ویزایش موفق به خروج از ایران نشده است.

حجم ویدیو: 5.58M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11 دانلود ویدیو
کد خبر: 337154
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ ماجراهای آندره‌آ استراماچونی در استقلال پایانی ندارد. بعد از داستان میلیچ و شایعه استعفای این مربی ایتالیایی پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، استراماچونی با مشکل نداشتن مترجم روبه‌رو شد. او بعد از باخت برابر ماشین‌سازی در کنفرانس خبری حسابی از نداشتن مترجم روی نیمکت عصبانی بود و این اتفاق را نوعی بی‌احترامی به خودش عنوان کرد. این ایتالیایی مغرور، در کنفرانس خبری هفته دوم لیگ برتر هم حاضر نشد و اعلام کرد تا زمانی که مترجم مورد اطمینانش را در کنار خود نداشته باشد، در هیچ کنفرانسی شرکت نمی‌کند.

داستان مترجم این مربی ایتالیایی به پایان نرسیده بود که ماجرای ممنوع‌الخروجی او آغاز شد. گازتا دلا اسپورت، یکی از معتبرترین رسانه‌های ورزشی ایتالیا، در خبری مدعی شد که بعد از بازی استقلال برابر فولاد خوزستان، استراماچونی قصد داشته برای مرخصی به ایتالیا برود، اما به دلیل پایان مهلت ویزایش موفق به خروج از ایران نشده است.

مدیران استقلال خیلی زود به این خبر واکنش نشان دادند. آنها اعلام کردند استراماچونی هرگز قصد نداشته ایران را ترک کند و خبر ممنوع‌الخروجی این مربی خیلی زود تکذیب شد. روابط عمومی باشگاه استقلال هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که استراماچونی در ایران است و برنامه‌ای برای مرخصی ندارد.

یک روز بعد از تکذیبیه باشگاه، استراماچونی در گفت‌وگو با یک سایت ایتالیایی تکذیبیه باشگاه استقلال را تکذیب کرد. او در این مصاحبه اعلام کرد مدیران استقلال در جریان سفرش به ایتالیا بوده‌اند و حتی خود باشگاه هم او و دستیارانش را به فرودگاه برده است. او در این گفت‌وگو باز تاکید کرده اجازه خروج از ایران را نداشته و مجبور به ماندن شده است. مصاحبه‌ای که دوباره از جانب مدیران استقلال تکذیب شد.

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها، ضمن تکذیب مرخصی استراماچونی، حتی مصاحبه او با رسانه‌های ایتالیایی را هم تکذیب کرده و مدعی شده که مربی استقلال هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده است.

حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که مدیران استقلال از وزارت امور خارجه ایران درخواست کرده‌اند به این پرونده ورود کند. خلیل‌زاده اعلام کرده که با ارسال نامه‌ای به وزارت امور خارجه مطالب منتشرشده در رسانه‌های ایتالیایی را پیگیری خواهیم کرد.

باید منتظر ماند و دید ماجرای استراماچونی، استقلال و رسانه‌های ایتالیایی به کجا ختم می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها