کد خبر: 334525
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۳:۰۴:۳۳
| |

شادی گل متفاوت گریزمان

«آنتوان گریژمان» ستاره دیدار شب گذشته آبی‌اناری‌ها مقابل رئال بتیس، می ‌گوید برای گل دومش به حرکات «لیونل مسی» در تمرینات دقت و در بازی از آن تقلید کرده و برای شادی بعد از گل هم از ستاره آمریکایی بسکتبال الهام گرفته است.

شادی گل متفاوت گریزمان
کد خبر: 334525
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۳:۰۴:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ گریزمان در بازی افتتاحیه بارسلونا در نیوکمپ ستاره بی‌چون و چرای میدان بود؛ شبی که آبی‌اناری‌ها با نتیجه پنج بر 2 و در غیاب مسی، رئال بتیس را در هم کوبیدند.

مرد فرانسوی در جریان بازی شب گذشته 2 گل به ثمر رساند و گل دوم وی به شکلی خاص خاطره‌انگیز بود؛ آوردن توپ روی پای چپ و یک ضربه قوس دار؛ چیزی مشابه گل‌هایی که جادوگر آرژانتینی با آن شناخته می‌شود!

در این بین، گریزمان در این خصوص اظهار داشت: بله، در تمرینات مسی را دیدم که چطور شوت می زند و از او تقلید کردم؛ شادی «لبرون جیمز» را هم دوست دارم و آن را هم از او تقلید کردم.

پیروزی در این بازی برای بارسلونا و گریژمان که هفته گذشته در برابر اتلتیک‌بیلبائو تسلیم شده بودند، حیاتی بود؛ موضوعی که گریزمان آن را اینگونه توصیف کرد: بعد از آن شکست، پیام‌ها و کامنت‌های زیادی دریافت کردیم؛ باید این بازی را می‌بردیم؛ بعد از گلی که خوردیم به بازی برگشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، بازی لذتبخشی ارائه دادیم و امیدوارم همیشه همینطور ادامه دهیم؛ با این حال هنوز جزئیاتی وجود دارد که باید روی آن کار کنیم.

آبی‌اناری‌ها در حالی موفق به کسب پیروزی شدند که مهره‌های کلیدی خود از جمله مسی، «لوئیس سوارز» و «عثمان دمبله» را در اختیار نداشتند.

وی در مورد غیبت ستاره‌های کاتالان‌ها نیز تاکید کرد: در نهایت، زمانی که بازیکنان مهم غایب هستند، تیم باید جای خالی آنان را پر کند؛ اتفاقی که به خوبی از عهده آن بر آمدیم؛ بدون هم تیمی‌هایم هرگز موفق به گلزنی نمی‌شدم، ما یک تیم هستیم و باعث خوشحالی است که در نبود ستاره‌ها، سایر اعضای تیم می‌توانند بار موفقیت را به دوش بکشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها