کد خبر: 333817
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

رویای المپیک در دسترس تیم والیبال زنان ایران

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور 13 تیم در چهار گروه از 26 مرداد تا سوم شهریور به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد. تیم ملی والیبال زنان ایران در گروه یک مسابقات با تیم میزبان و هنگ‌کنگ هم‌گروه بود.

حجم ویدیو: 4.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53 دانلود ویدیو
کد خبر: 333817
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور 13 تیم در چهار گروه از 26 مرداد تا سوم شهریور به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد. تیم ملی والیبال زنان ایران در گروه یک مسابقات با تیم میزبان و هنگ‌کنگ هم‌گروه بود.

والیبالیست‌ها پیش از این قرار بود با کره‌جنوبی و سنگاپور بازی کنند، اما سنگاپور از شرکت در مسابقات انصراف داد و کنفدراسیون آسیا گروه‌بندی مسابقات را عوض کرد و هنگ‌کنگ از گروه سوم به گروه اول منتقل شد.

تیم ملی والیبال زنان روز 20 مرداد با لیست 15 نفره شامل مائده برهانی، شبنم علیخانی، نگین شیرتری، ندا چملانیان، مهسا کدخدا، مهسا صابری، مونا آشفته، شکوفه صفری، پوران زارع، مونا دریس محمودی، تهمینه درگزنی، فرزانه مرادیان، هاله متقیان و زهرا بخشی راهی کره‌جنوبی شد.

مائده برهانی و مهسا صابری لژیونرهای تیم ملی والیبال هستند.

دختران والیبالیست ایران اولین و آخرین بار طی سال 1966 در مسابقات آسیایی روی سکو رفتند و مدال برنز مسابقات را به دست آوردند.

تیم والیبال زنان در بازی اول خود مقابل کره‌جنوبی، میزبان مسابقات، با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

تیم ایران در دومین دیدار برابر هنگ‌کنگ با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. با این پیروزی ایران به عنوان تیم دوم گروه A و پس از کره‌جنوبی راهی مرحله بعد مسابقات شد و جواز حضور در انتخابی المپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

در 2 بازی بعدی تیم ملی در مقابل تایلند و چین تایپه شکست خورد.

با شکست در مقابل قزاقستان تیم ملی والیبال زنان مقام پنجم را هم از دست داد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در آخرین بازی خود از مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب عنوان هفتم یا هشتم مقابل اندونزی به میدان رفت و با پیروزی 3 بر 2 در جایگاه هفتم قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها