کد خبر: 331043
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۰:۳۱:۰۰
| |

تنیس آزاد سینسیناتی:

حذف راجر فدرر از مسترز سینسیناتی

«راجر فدرر» پرافتخارترین تنیسور مطرح جهان در رقابت های تنیس آزاد سینسیاتی مقابل «آندره روبلف» روس تن به شکست داد.

حذف راجر فدرر از مسترز سینسیناتی
کد خبر: 331043
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۰:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌‌‌ رقابت‌های تنیس آزاد سینسیاتی از تاریخ 20 مردادماه به مدت یک هفته در ایالت اوهایوی آمریکا درحال برگزاری است.

راجر فدرر در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات و در دیداری عجیب، 2 بر صفر و با نتایج 6-3 و 6-4 مقابل آندره روبلف روس مغلوب و حذف شد.

روبلف با این پیروزی و خلق یک شگفتی به یک چهارم نهایی مسابقات رسید.

فدرر در حالی مقابل این تنیسور جوان روس تن به شکست داد که 20 قهرمانی در تورنمنت‌های گرند اسلم ( 8 بار در اوپن ویمبلدون، 6 بار تنیس آزاد استرالیا، 5 بار در آزاد آمریکا و یک بار در جام آزاد فرانسه) را درکارنامه دارد.

کسب مقام سوم و مدال برنز المپیک سیدنی، کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک تابستانی 2008 پکن در قسمت دو نفره، کسب مدال نقره در بازی‌های المپیک تابستانی 2012 لندن از دیگر افتخارات فدرر است.

وی تنها بازیکنی است که موفق شده هم مسابقات تنیس آزاد آمریکا و هم اوپن ویمبلدون را در پنج سال متوالی، فتح کند. فدرر با قهرمانی در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2018 تبدیل به مسن‌ترین قهرمان گرند اسلم‌ها طی 45 سال گذشته شد.

فدرر با قهرمانی در دومین تورنمنت تنیس در سال 2019 به رکورد رؤیایی صد قهرمانی دست یافت. او در سال 2018 برای شانزدهمین بار پیاپی از سوی هواداران به عنوان محبوب‌ترین بازیکن مرد تنیس جهان انتخاب شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها