کد خبر: 329050
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۰:۴۰:۱۵
| |

نقل و انتقالات در جذاب ترین لیگ دنیا

16 می آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ جزیره بود و در فاصله دو روز مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر، سوت پایان خرید و فروش در بازار داغ اینروزهای فوتبال جزیره در هجدهم آگوست به صدادرآمد.

نقل و انتقالات در جذاب ترین لیگ دنیا
کد خبر: 329050
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۰:۴۰:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاههای آرسنال و استون ویلا صاحب بیشترین نقل و انتقالات این فصل پریمیر لیگ لقب گرفتند.


اما حاصل تجارت در بازار تابستانی فوتبال انگلیس برای شش تیم بزرگ لیگ برتر را مرور می کنیم:

منچستر سیتی قهرمان فصل گذشته جزیره با خرید رودری هافبک درخشان اتلتیکو مادرید به مبلغ 62.5 میلیون پوند یکی از گرانترین خریدهای خود را انجام داد. ژائو کانسلو در دقایق پایانی زمان انتقالات تابستانی با مبلغ 60 میلیون پوند به آبی های منچستر اضافه شد و آنجلینوی 5.3 میلیون پوندی از آیندهوون راهی اتحاد شد. اما من سیتی با پیوستن وینسنت کمپانی به اندرلخت بلژیک به عنوان مربی بازیکن ، دانیلو با مبلغ 34.1 میلیون پوند به یوونتوس و فروش داگلاس لوییس با مبلغ 15 میلیون پوند به استون ویلا فصل جدید خود را آغاز خواهد کرد.

لیورپول نائب قهرمان فصل گذشته و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ، در بازار داغ تابستانی زیاد به ترکیب خود دست نزده . بندر نشینان لیورپول با به خدمت گیری سپ فن د برگ ، مدافع میانی 17 ساله زوله هلند به مبلغ 1.3 میلیون پوند ، هاروی الیوت از فولهام و ادریان دروازه بان آزاد وستهام، و فروش رافائل کاماچو با مبلغ 5 میلیون پوند به اسپورتینگ لیسبون و رها کردن دنیل استوریج به عنوان بازیکن آزاد ، پا به دور جدید مسابقات لیگ برتر می گذارند.

اما آبی های لندن با فروش ادن هازارد به رئال مادرید با مبلغی نامعلوم که در رسانه ها 130 میلیون یورو ذکر شده بزرگترین فروش تابستان امسال را رقم زدند. آلوار موراتا با 58.3 میلیون پوند به اتلتیکو مادرید رفت و داوید لوییز در ساعات پایانی زمان نقل و انتقالات با 8 میلیون پوند راهی ورزشگاه امارات شد. صاحبان استمفوردبریج در تابستان امسال متئو کواچیچ هافبک 25 ساله کروات رئال مادرید را با مبلغ احتمالی 50 میلیون یورو خریداری کردند تا سهمی هم در خرید باریکن جدید داشته باشند.

تیم فوتبال تاتنهام که در فصل گذشته و در زمان نقل و انتقالات خرید و فروشی نداشت در تابستان امسال فعال ظاهر شد و در آخرین لحظات با اضافه کردن جیوانی لوسلو به صورت قرضی از رئال بتیس و خرید ریان سسنیون مدافع چپ باشگاه فولام با مبلغ نامعلوم و ان دمبله هافبک 22 ساله لیون به مبلغ 65 میلیون پوند و فروش کیران تریپیر به اتلتیکو مادرید به عنوان نخستین بازیکن انگلیسی این تیم بعد از 95 سال ، وارد رقابتهای جذاب این فصل جزیره شد.

آرسنال که فصل پیش کار خود را در رده پنجم لیگ به پایان رساند این فصل و در بازار تابستانی خرید و فروشها حسابی سر و صدا به پا کرد. توپچی ها با خرید نیکلاس پپه با رقم 72 میلیون پوند از لیل، گرانترین خرید تاریخ باشگاه را به نام این بازیکن زدند. کیران تیرنی با 25 میلیون پوند از سلتیک ، داوید لوییز با 8 میلیون پوند از چلسی و دنی سبایوس رئالی به صورت قرضی فصل پیش رو را با لباس سفید و قرمز آرسنال سپری خواهند کرد. در لیست خروجی توپچی ها نام آرون رمزی که به صورت آزاد به یوونتوس پیوست ، پیتر چک بازنشسته ، استفان لیخشتاینر به صورت بازیکن آزاد و داوید آسپینا فروخته شده به ناپولی ، به چشم می خورد.

شیاطین سرخ هم در فصل تابستانی به حرارت بازار نقل و انتقالات اضافه کردند. خرید 80 میلیون پوندی آنها از لستر سیتی ، هری مگوایر را به گرانترین دفاع جهان تبدیل کرد. آرون فن بیسکا از کریستال پالاس با 45 میلیون پوند و دانیل جمیز از سوانسی با 15 میلیون پوند دیگر خریدهای این فصل صاحبان اولدترافورد میباشند.


در لیست خروجی این باشگاه و در آخرین دقایق با انتقال روملو لوکاکو به اینتر میلان و آندره هررا به پاریسن ژرمن و اعلام آنتونیو والنسیا به عنوان بازیکن آزاد تکلیف فهرست نهایی شیاطین سرخ هم مشخص شد.

اورتون هم با خرید مویز کین از یوونتوس ، آندره گومز از بارسا، فابین دلف از منچستر سیتی و الکس ایووبی از آرسنال در تلاش است تا فصل جدید خود را به مرز شش تیم برتر لیگ جزیره برساند.

باید دید در پایان فصل آتی لیگ جزیره پیروز خرید و فروش‌های داغ بازار تابستانی کدام تیمها هستند.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها