کد خبر: 328218
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۲:۲۳:۰۶
| |

توصیه مدافع هلندی لیورپول به هری مگوایر

مدافع هلندی لیورپول عقیده دارد لقب گرانترین مدافع جهان کار هری مگوایر را در یونایتد سخت می‌کند و او باید کاملا هشیار باشد.

توصیه مدافع هلندی لیورپول به هری مگوایر
کد خبر: 328218
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۲:۲۳:۰۶

اعتمادآنلاین| هری مگوایر مدافع ملی پوش تیم لسترسیتی با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست تا گرانترین مدافع تاریخ فوتبال لقب بگیرد.

فیرجیل فان دایک، مدافع هلندی لیورپول که مدت‌ها لقب گرانترین مدافع جهان را یدک می‌کشید گفت: این بازار نقل و انتقالات است. می‌دانستم رکورد انتقالم به لیورپول شکسته می‌شد. چیزی نمی‌توانم بگویم جز اینکه برای او آرزوی موفقیت کنم. هری خودش اهمیتی به این جور مسائل نمی‌دهد. از امروز که لقب گرانترین مدافع جهان را دارد، فشار زیادی روی او وارد می شود و این قضیه کارش را سخت می‌کند. او باید فقط روی فوتبال خود تمرکز کند و کاری به اخبار حاشیه‌ای نداشته باشد. توجه نکردن به این جور مسائل کار آسانی نیست چون همه از او انتظار دارند که در هر ثانیه بهترین عملکرد را در زمین بازی داشته باشد چون گرانترین مدافع جهان است. او باید یاد بگیرد که فشارها را دور بریزد و به آنها بی‌توجه باشد.

لیورپول بعد از ناکامی در جام خیریه انگلیس، اکنون خودش را برای شروع لیگ برتر آماده می‌کند؛ جایی که در هفته نخست در دیدار افتتاحیه لیگ برتر باید به دیدار نوریچ برود و سپس در سوپرجام اروپا به دیدار چلسی خواهد رفت. این دیدار در استانبول برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها