کد خبر: 327336
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۰۸:۳۵:۱۱
| |

توخل:

تیم آماده فصل جدید است

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از قهرمانی در سوپر جام فرانسه تاکید کرد که تیمش در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و آماده فصل جدید است.

تیم آماده فصل جدید است
کد خبر: 327336
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۰۸:۳۵:۱۱

اعتمادآنلاین| پاری سن ژرمن در دیدار سوپر جام فوتبال فرانسه به مصاف رن رفت.

پاری سن ژرمن در این دیدار با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما توانست با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساندو جام قهرمانی را بالای سر برد.

توخل از قهرمانی تیمش خوشحال است. او در گفت و گویی که با اکیپ داشت، گفت: خوشحالم که جام قهرمانی را بالای سر بردیم. می‌توانستیم بسیار بهتر از این هم ظاهر شویم. قطعا در فصل جدید بهتر از این خواهیم بود. همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.

او ادامه داد: در 10 دقیقه نخست، بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و حریف بهتر از ما بازی کرد. رفته رفته بازی را به دست گرفتیم و توانستیم فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. در نیمه نخست حداقل 10 شوت به سمت دروازه رن زدیم با این حال به گل نرسیدیم.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در پایان گفت: اگر می‌خواهیم که به پیروزی برسیم باید تمرکز لازم را داشته باشیم و با صبر و حوصله بازی کرد. پیروزی همواره شیرین و ارزشمند است. با شایستگی برابر رن به پیروزی رسیدیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم. براین باور هستم که تیم آماده فصل جدید است و در شرایط مطلوبی قرار داریم.

پاری سن ژرمن در فصلی که گذشت با اقتدار توانست عنوان قهرمانی را در لیگ فرانسه به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا شکست تلخی برابر منچستر یونایتد داشت و خیلی زود از دور رقابت ها حذف شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها