کاپیتان تیم ملی والیبال زنان:

پس از تورنمنت کرواسی نیز به آمادگی 90 درصدی رسیده‌ام

لژیونر والیبال زنان ایران گفت: تجربه حضور در لیگ والیبال ترکیه را در ایران هرگز بدست نمی‌آوردم زیرا که لیگ کشورمان کوتاه و قهرمان و نایب قهرمان آن در هر فصل تکرار می‌شوند.

پس از تورنمنت کرواسی نیز به آمادگی 90 درصدی رسیده‌ام
کد خبر: 326763
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۰۹:۱۹:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ مائده برهانی اظهار داشت: با شناختی که از سیستم باشگاه دولتی کچورن داشتم تصمیم گرفتم که دوباره با این تیم تمدید کنم اما اکنون سیستم این باشگاه خیلی تغییر کرده است. مدیریت، مربی و حتی بازیکنان به دلیل مسائل انتخاباتی ترکیه عوض شده اند.

وی افزود: تجربه‌ای که در لیگ ترکیه بدست آوردم در لیگ ایران کسب نخواهم کرد. چرا که لیگ ایران زمانش خیلی کوتاه و در نهایت چهار ماه است اما لیگ ترکیه به مدت هفت ماه برگزار می‌شود. طولانی بودن لیگ خیلی به رشد بازیکن کمک می‌کند ضمن اینکه بازیکنان خارجی خوبی در لیگ ترکیه بازی می‌کنند. بازیکنانی از آمریکا، برزیل و صربستان که در سطح مسابقات جهانی و المپیک هستند. بازی کردن در کنار آنها بسیار به بهبود تکنیک و تاکتیک‌های ما کمک می‌کند.

لیژیونر والیبال زنان ایران در پاسخ به این پرسش که تعداد باشگاه‌ها برای تیم‌داری والیبال زنان در سوپرلیگ افزایش یافته است و می‌توان از این پس شاهد افزایش کیفیت بازی‌ها باشیم، گفت: افزایش تیم‌ها، می‌تواند در ارتقای بازی‌ها موثر باشد. امیدوارم در فصل جدید حامیان از لحاظ مالی بسیار پشتتیبانی و تیم‌های قدرتمند بازیکنان خارجی را وارد لیگ ایران کنند تا به رشد بازیکنان ایرانی و بالا بردن کیفیت لیگ کمک کند.

وی درخصوص سطح بازی‌ها در تورنمنت کرواسی، تصریح کرد: این تورنمنت از لحاظ روانی، اعتماد بنفس، خودباوری و بعد فنی به تیم ما کمک کرد. مثبت‌ترین نکته این بازی‌ها شکست نمایندگان چین و ژاپن برای نخستین بار بود. تیم چین خیلی خوب بازی می‌کرد و بازی ما با این تیم در سطح باشگاه‌های آسیا بود.

برهانی ادامه داد: بازی فوق العاده ای را در این تورنمنت به نمایش گذاشتیم. در این رقابت‌ها به خودباوری‌هایی رسیدیم که در مسابقات آسیایی از آن استفاده خواهیم کرد. پس از تورنمنت کرواسی نیز به آمادگی 90 درصدی رسیده‌ام و می‌توانم در کنار دیگر ملی پوشان بازی خوبی را ارائه کنم.

وی عنوان کرد: رقابت‌های آسیایی فوق العاده برای ما سخت است و هر کار دشواری نیاز به زحمت بسیار دارد اما کسب مقام بالا در این مسابقات برای تیم ملی زنان والیبال ایران دور از دسترس نیست.

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان یادآور شد: مشکلات در والیبال زنان همواره وجود داشته اما ما تنها به هدف خود دست می یابیم و برای آن تلاش می‌کنیم. از افشین داوری سرپرست فدراسیون تشکر می‌کنم که شرایط حضور ما در تورنمت کرواسی را فراهم کرد. تیم ملی والیبال زنان به این تورنمنت ها نیاز دارد. امیدوارم این دیدارهای دوستانه افزایش یابد و بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت والیبال زنان باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها