کد خبر: 326240
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۸:۴۹
| |

انتقاد قهرمان دوومیدانی از دوران مدیریت مجید کیهانی/در ایران با سایه‌ام بدوم؟

قهرمان 110 متر با مانع ایران از شرایط فعلی دو و میدانی کشور انتقاد کرد و اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی را سلیقه‌ای دانست.

انتقاد قهرمان دوومیدانی از دوران مدیریت مجید کیهانی/در ایران با سایه‌ام بدوم؟
کد خبر: 326240
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۸:۴۹

اعتمادآنلاین| ‎ میلاد سیار، دونده 110 متر با مانع ایران در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد از شرایط فعلی دو و میدانی کشور بیان کرد: همه می‌دانند که اوضاع دو و میدانی اصلا خوب نیست. مرداد ماه فصل تمام می‌شود اما فقط دو مسابقه داشتیم. همیشه داخل کشور طلا می‌گیریم ولی به مسابقه‌ای اعزام نمی‌شویم و بهانه رکورد می‌آورند؛ در ایران با سایه‌ام بدوم؟ در قهرمانی آسیا مرا خط زدند و گفتند نتیجه کارشناسی‌ها این بود که رکوردهایت را خوب ارزیابی نکردند.

او در این مورد افزود: به خاطر اینکه در لیگ طلایی شرکت نکردم از مسابقات آلماتی که سابقه پنج دوره حضور و دو طلا، دو نقره و یک برنز را دارم، کنار گذاشته شدم. حرمت خودم را حفظ کردم که برای 500 هزار تومن در لیگ شرکت نکنم. سالیانه 50 میلیون برای ورزشم هزینه می کنم حالا برای 500 هزار تومان مسابقه بدهم؟ من هم مثل والیبالیست‌ها و بسکتبالیست‌ها زحمت می‌کشم ولی رئیس فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکاری که 10 سال طلای ایران را گرفته، 500 هزار تومان تعیین می‌کند!

سیار بیان کرد: نتایج در لیگ طلایی مشخص بود؛ سال‌ها در ایران قهرمان می‌شوم. من که 14:14 می‌دوم ولی پشت سرم بقیه رکورد 15 ثبت می‌کنند یا رضا قاسمی که مثلا 10:30 می‌دود ولی پشت سرش بقیه 10:80 می‌دوند آیا این نسل آینه دو و میدانی است؟ ما را رها کردند و به این نسل دل خوش هستند؟ حداقل ما را دریابند تا نسل جوان هم کنارمان بالا بیاید.

این دونده از دوران مدیریت مجید کیهانی در فدراسیون انتقاد کرد و گفت: در دوره آقای کیهانی مدال‌های زیادی را از دست دادم. یکی دیگر از مسابقاتی که اعزام نشدم مسابقات کشورهای اسلامی در باکو بود که شانس طلا یا نقره داشتم. همچنین شانس کسب مدال در مسابقات داخل سالن ترکمنستان را هم داشتم اما سلیقه ای عمل کردند. این مدال‌ها را به خاطر سیلقه شخصی، از ایران گرفتند نه از میلاد سیار.

او در مورد انتخاب سلیقه‌ای ورزشکاران اعزامی اظهار کرد: باید به چند مسابقه اعزام شوم که در یکی مدال بیاورم ولی می‌گویند شما یک مسابقه رفتی و مدال نگرفتی پس دیگر اعزام نمی‌شوی، با این حال ورزشکاران زیادی هستند با وجود اینکه مدال نمی‌گیرند اما اعزام می‌شوند، گویا نور چشمی هستند ولی ما که از حقمان می‌گوییم بدشان می‌آید.

سیار به انتخابات فدراسیون دو و میدانی اشاره و بیان کرد: اگر کیهانی بماند، امیدوارم نظراتش را عوض کند و مدیریت بهتری داشته باشد اما اگر کسی دیگری آمد از او می‌خواهم که نسل آینده را دریابد چون هم نسل‌های من چند سال دیگر می‌رویم. رئیس جدید باید بداند در این رشته چه می‌گذرد و با فکر کار کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها