کد خبر: 326067
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۵:۲۹:۴۴
| |

دروسی:

عاشق مارادونا بودم

«دنیله دِروسی» در مراسم معارفه باشگاه بوکاجونیورز با تمجید ویژه از «دیگو مارادونا» اظهار داشت: چه کسی می تواند عاشق مارادونا نشود!؟ حتی زمانی که هوادار تیم دیگری بودم و آن را حمایت می‌کردم باز هم دیوانه‌وار عاشق دیگو بودم.

عاشق مارادونا بودم
کد خبر: 326067
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۵:۲۹:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ کاپیتان پیشین آ. اس رم پس از 18 سال حضور در این تیم، از ایتالیا راهی آرژانتین شد و به بوکا جونیورز ملحق شد.

او امروز در مراسم معارفه باشگاه جدیدش اظهار داشت: وقتی هوادار تیم دیگری بودم هم دیوانه‌وار به بوکا و شور و اشتیاق تنیده و متولد شده با آن عشق می‌ورزیدم.

وی ادامه داد: در انتخاب بوکا بسیاری جنبه‌ها از جمله انسانی، خانوادگی، حرفه‌ای و شخصی تاثیرگذار بود؛ نمی‌دانم قرار است چه چیزی به این تیم اضافه کنم اما امیدوارم بتوانم آنچه به آ. اس رم دادم برای این تیم و هم‌تیمی‌هایم به ارمغان بیاورم؛ آنچه مسلم است این است که برای حماسه‌سازی یا تکرار کارهایی که مارادونا یا «لیونل مسی» کرده‌اند، به بوکا نیامده‌ام بلکه به عنوان یک فوتبالیست اینجا هستم و بی‌شک نمی‌توانم چیز زیادی به فوتبال آرژانتین اضافه کنم اما اطمینان دارم اگر روی فرم باشم می‌توانم برای تیم کارهای مهمی انجام دهم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها