کد خبر: 325684
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۳:۵۰:۲۲
| |

آرزوی هم‌بازی شدن لبرون جیمز با فرزندش در بسکتبال آمریکا

فرزند بزرگ «لبران جیمز» به بازیکنی توانمند تبدیل شده و یکی از آرزوهای این ستاره بسکتبال جهان همبازی شدن با فرزندش در (NBA) است.

آرزوی هم‌بازی شدن لبرون جیمز با فرزندش در بسکتبال آمریکا
کد خبر: 325684
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۳:۵۰:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ فصل تلخ «لبران جیمز» در ترکیب لس‌آنجلس لیکرز فراموش شده و این بازیکن امیدوار است سال آینده بتواند به همراه این تیم به عنوانی مناسب دست پیدا کند. اما اتفاق بزرگ دیگری که به احتمال زیاد برای این ستاره بسکتبال می‌افتد برآورده شدن آرزویش است.

لبران جیمز در سال 2017 اعلام کرده بود که آرزویش بازی کردن با فرزندش در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا است. در حالی که او اکنون 34 سال سن دارد به نظر نمی‌رسید چنین فرصتی بدست بیاورد اما روند رو به رشد فرزند او به گونه‌ای است که رسانه‌ها احتمال داده‌اند جیمز به این آرزوی خود نیز خواهد رسید.

«لبران جیمز جونیور» که به «برونی» شهره است، نخستین فصل بسکتبالش در دبیرستان را پشت‌سر گذاشته و عملکرد خوبی هم داشت و این موضوع سبب شد تا رسانه‌ها توجه ویژه‌ای به این بازیکن داشته باشند. لبران جیمز که در بازی آخر پسرش نیز حضور داشت به شدت برونی را تشویق می‌کرد و پس از مسابقه نیز با خبرنگارانی روبه رو شد که می‌خواستند از او درباره فرزندش بپرسند. جیمز به خبرنگاران گفته هنوز نمی‌تواند درباره سطح واقعی برونی صحبت کند.

جیمز که آرزو دارد فرزندش به لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA برسد حداقل باید تا سال 2023 صبر کند. فرزند او اگر بتواند به این لیگ برسد در سال 2023 می‌تواند اولین فصل بازی در این لیگ معتبر را تجربه کند. آمادگی بالا و شرایط مناسب لبرون جیمز باعث شده رسانه‌ها تاکید کنند که برونی می‌تواند با پدرش در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا هم‌بازی شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها