کد خبر: 325254
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۱:۰۷:۴۲
| |

رنار:

دوشنبه شب تصمیمم را اعلام می‌کنم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال مراکش می‌گوید فردا شب مقصد بعدی‌اش را اعلام خواهد کرد.

دوشنبه شب تصمیمم را اعلام می‌کنم
کد خبر: 325254
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۱:۰۷:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ اِروه رنار که پس از سه و سال نیم حضور روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال مراکش، یکشنبه هفته گذشته به طور رسمی به همکاری خود با فدارسیون فوتبال مراکش پایان داد و از سمت سرمربیگری شیرهای اطلس استعفا کرد، در گفت‌وگو با سایت مراکشی « le360» گفت: پس از جام جهانی 2018 می‌خواستم تیم ملی مراکش را ترک کنم چون احساس می‌کردم تیم کیفیت لازم را پیدا کرده، اما متأسفانه نتوانستیم از گروه‌مان صعود کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی مراکش که تیمش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا 2019 با شکست مقابل بنین از دور رقابت‌ها حذف شد، در مواجهه با این پرسش که «آیا قاره آفریقا را ترک خواهید کرد؟»، اظهار داشت: پیش از بازنشستگی‌ام به این قاره بازخواهم گشت، می‌خواهم سعی کنم سومین قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را تجربه کنم. اینکه آیا برای سرمربیگری به مراکش بازخواهم گشت یا خیر را هم نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، اما در زندگی هیچ چیز غیرممکن نیست.

وی در خصوص مقصد بعدی‌اش هم یادآور شد: در آغاز هفته - دوشنبه - باید تصمیم مهمی بگیرم. پیشنهادهایی از باشگاه‌ها و تیم‌های ملی از قاره آسیا دارم و باید از بین آنها یکی را انتخاب کنم. تیم ملی فوتبال عربستان هم یکی از گزینه‌هاست. باید تا اول هفته صبر کنید تا تصمیمم را در این خصوص بگیرم. من چندین پیشنهاد دارم، اما باید از بین یک باشگاه و یک تیم ملی، یکی را انتخاب کنم. دوشنبه شب از تصمیمم مطلع خواهید شد و اعلام رسمی هم روز سه‌شنبه خواهد بود.

رسانه‌های عربی خبر داده‌اند این سرمربی فرانسوی با فدراسیون فوتبال عربستان برای قبول سرمربیگری تیم ملی این کشور به توافق رسیده و او به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی می‌شود. رنار پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های آفریقا شایعه شد مذاکراتی با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران داشته است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها